Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο μέρος στην ιστορία του πλανήτη

Πραγματικός εφιάλτης!

Σε μια ενδιαφέρουσα αλλά και εφιαλτική ανακάλυψη έφτασαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Πόρτσμουθ, καθώς βρήκαν το πιο επικίνδυνο μέρος στην ιστορία του πλανήτη μας.

Αυτό δεν είναι άλλο από την Σαχάρα, αλλά όχι για τους προφανείς λόγους που νομίζετε. Βλέπετε, κάποτε η Σαχάρα δεν ήταν η απέραντη έρημος με άμμο που το βράδυ σημειώνει χαμηλές θερμοκρασίας και την ημέρα, πανύψηλες, κάνοντάς την αφιλόξενη για κάθε οργανισμό.

Στην Σαχάρα, όπως έχουν ανακαλύψει παλαιοντολόγοι, ζούσαν μερικά από τα πλέον επικίνδυνα πλάσματα του πλανήτη και όλα την ίδια εποχή!

Ομάδα ερευνητών από όλο τον κόσμο, έκανε την έρευνα για λογαριασμό του Πανεπιστημίου του Πόρτσμουθ και έφτασε στο συμπέρασμα.

Τι ζούσε όμως στην Σαχάρα;

Πριν από 100 εκατομμύρια χρόνια, στην Κρητιδική εποχή, η Σαχάρα ήταν μια εύφορη κοιλάδα στην οποία ζούσαν δεινόσαυροι με φτερά, άλλοι μεγαλύτεροι που έμοιαζαν με κροκόδειλους. Για παράδειγμα, ο Καρχαροδοντόσαυρος, ο οποίος είχε μήκος 8 μέτρων ενώ κάθε του δόντι ήταν 20 εκατοστά.

Στην ίδια περιοχή ζούσε και ο Δελταδρομεύς, της οικογένειας των ράπτορων, με ύψος 8 μέτρων, καθιστώντας τον μια πραγματική φονική μηχανή.

«Ήταν σίγουρα η πιο επικίνδυνη περιοχή στην ιστορία του πλανήτη Γη», δήλωσε λακωνικά ο υπεύθυνος της έρευνας, Nizar Ibrahim, παλαιοντολόγος στο πανεπιστήμιο του Πόρτσμουθ.

Να σημειωθεί πως υπήρχαν και στο νερό τεράστια ψάρια, αλλά και ένα είδος προϊστορικού καρχαρία, του onchopristis, ο οποίος θεωρείται ως ο τελειότερος θηρευτής που έχει εμφανιστεί μέσα σε νερό.

Δείτε στην παρακάτω gallery τις απίστευτες εικόνες που δημοσίευσε το Πανεπιστήμιο του Πόρτσμουθ:

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.