Οι επιστήμονες εντόπισαν πλανήτη που... δεν θα έπρεπε να υπάρχει - Μυστήριο για τους επιστήμονες

Έναν πλανήτη που μοιάζει με τον Δία, σε απόσταση 520 έτη φωτός μακριά από τη Γη εντόπισαν οι επιστήμονες - Σύμφωνα με τα δεδομένα το άστρο αυτό «δεν θα έπρεπε να υπάρχει»

Μια σημαντική ανακάλυψη για έναν πλανήτη που δεν θα έπρεπε να υπάρχει ανακάλυψαν επιστήμονες.

Ο λόγος - σύμφωνα με το CNNi - για τον πλανήτη 8 UMi b που ονομάστηκε Halla, μετά την αρχική ανακάλυψή του από Κορεάτες αστρονόμους το 2015.

Οι αστρονόμοι πιστεύουν ότι ο πλανήτης επιβίωσε - κατά κάποιο τρόπο - μετά τη βίαιη μετάβαση του άστρου του, που κανονικά θα έπρεπε να είχε καταστρέψει όλους τους κοντινούς πλανήτες. Μελέτη που περιγράφει λεπτομερώς τα ευρήματα, δημοσιεύθηκε την Τετάρτη στο περιοδικό Nature.

Ο συγγραφέας της μελέτης Δρ. Dan Huber, υπότροφος του Αυστραλιανού Ερευνητικού Συμβουλίου στο Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ και αναπληρωτής καθηγητής στο Ινστιτούτο Αστρονομίας του Πανεπιστημίου της Χαβάης, σημείωσε πως η επιβίωση του Halla αποτελεί «απόλυτη έκπληξη» για τους ερευνητές.

Ο ίδιος εξήγησε πως το άστρο θα έπρεπε να έχει «καταβροχθίσει» κάθε τι κοντινό, πριν επανέλθει στη σημερινή του κατάσταση.

Τώρα, οι αστρονόμοι προσπαθούν να προσδιορίσουν αν είναι δυνατόν ο πλανήτης να αντέξει ένα τέτοιο κατακλυσμιαίο αστρικό γεγονός.

Μια άλλη πιθανότητα είναι ότι ο Halla είναι ένας αρκετά νέος πλανήτης, που γεννήθηκε από νέφος αερίων το οποίο δημιουργήθηκε από μια καταστροφική σύγκρουση μεταξύ των δύο άστρων.