ΠΓΔΜ: Τρίτο θύμα από τον ιό του Δυτικού Νείλου
Ένα κοριτσάκι 2,5 χρονών αποτελεί το τρίτο θύμα του ιού του Δυτικού Νείλου στα γειτονικά Σκόπια.
Το άτυχο νήπιο, όπως έγινε γνωστό, νοσηλευόταν εδώ και μία εβδομάδα σε κλινική λοιμωδών νοσημάτων σε νοσοκομείο του Σκοπίων.
Τις προηγούμενες δύο εβδομάδες, δύο γυναίκες από τα Σκόπια έχασαν τη ζωή τους από τον ιό του Δυτικού Νείλου.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT