Λαβρόφ: «Φασισμός» όσα έγιναν στη Οδησσό
«Χαρακτηριστικό δείγμα φασισμού», χαρακτήρισε σε συνέντευξή του ο Σεργκέι Λαβρόφ τα όσα έλαβαν χώρα στην Οδησσό στις 2 Μαϊου
Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της Ρωσίας ο υπουργός χαρακτήρισε ως «φασιστικά» τα όσα έγιναν στην ουκρανική πόλη και υπογράμμισε ότι θα «αποκαλυφθεί η αλήθεια».
«Δεν θα επιτρέψουμε να κρύψουν τα αληθινά γεγονότα», τόνισε.
Διαβάστε επίσης:
Αξιωματούχοι στις ΗΠΑ εξετάζουν τις νέες κυρώσεις κατά της Ρωσίας
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:15
∙
WHAT THE FACT
Η χώρα που αναδύεται ως το «νέο Ντουμπάι»: Τόνοι χρυσού εξορύσσονται από το έδαφός της
11:15
∙
WHAT THE FACT