Απίστευτο! Βρέθηκαν δίδυμα από... διαφορετικούς πατέρες

Οι υγειονομικές αρχές του Βιετνάμ ανακάλυψαν μια εξαιρετικά σπάνια περίπτωση διδύμων από... δύο διαφορετικούς πατέρες!

Η ανακάλυψη έγινε μετά από τεστ DNA που πραγματοποιήθηκε στα δίδυμα σε ένα εργαστήριο στο Ανόι, μετά από αίτηση των γονέων τους, των οποίων η ταυτότητα δεν αποκαλύφθηκε.

Όλα άρχισαν όταν ο επίσημος πατέρας και σύζυγος ζήτησε να γίνει τεστ πατρότητας στα δίδυμα, θέλοντας να διαπιστώσει αν πράγματι είναι ο βιολογικός τους πατέρας, καθώς το ένα παιδάκι δεν έμοιαζε καθόλου στα μέλη της οικογένειας, σύμφωνα με την εφημερίδα Tuoi Tre.

«Το κέντρο γενετικών αναλύσεων πραγματοποίησε εξετάσεις και διαπιστώθηκε ότι τα δίδυμα έχουν δύο πατέρες», δήλωσε ο Le Dinh Luong, πρόεδρος του Συλλόγου Γενετικής του Βιετνάμ, που εργάζεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας.

Τα ζεύγη διδύμων τα οποία έχει διαπιστωθεί ότι έχουν γεννηθεί από διαφορετικούς πατέρες εκτιμάται πως είναι περίπου 10 παγκοσμίως.