Βόμβα «τέρας» στην Ελευσίνα: Απομακρύνονται οι κάτοικοι - Πώς θα την εξουδετερώσουν (pics)

Βρέθηκε βόμβα του Β' Παγκοσμίου Πολέμου στο…

Βίντεο: Έλληνες διπλωμάτες μπλεγμένοι σε εμπόριο οργάνων παιδιών

Η αποκάλυψη έγινε από τον πρώην υπουργό…

Καιρός: Προσοχή! Η έκτακτη προειδοποίηση του Σάκη Αρναούτογλου (video)

Εκτακτη προειδοποίηση από τον Σάκη Αρναούτογλου για…

Ψηφίστε τώρα: Με ποιους θέλετε να συνεργαστεί η ΝΔ και με ποιους ο ΣΥΡΙΖΑ;

Διαδικτυακή δημοσκόπηση: Ας μιλήσουμε για το τι πιστεύετε…

Αναδρομικά: Αυτή η αίτηση σας επιστρέφει την εισφορά αλληλεγγύης - Κατεβάστε την ΕΔΩ

Αναδρομικά: Περίπου 600.000 συνταξιούχοι διεκδικούν επιπλέον αναδρομικά,…

Τρόμος: Αχόρταγες αράχνες καταναλώνουν κάθε χρόνο έως και 800 εκατομμύρια τόνους...

Οι αράχνες καταναλώνουν κάθε χρόνο σε όλον τον κόσμο από 400 έως 800 εκατομμύρια τόνους εντόμων, σύμφωνα με μια μελέτη που δόθηκε στη δημοσιότητα και αποδεικνύει το σημαντικό ρόλο αυτών των αρθρόποδων στη μείωση του αριθμού των επιβλαβών, για την υγεία και τις καλλιέργειες, εντόμων.

Στην έρευνα, που δημοσιεύεται στην επιστημονική επιθεώρηση The Science of Nature, τονίζεται ότι η «λεία» των αραχνών μπορεί να κυμαίνεται από 400 έως 800 εκατομμύρια τόνους ετησίως.

Ο αριθμός αυτός είναι αντίστοιχος με την ποσότητα του κρέατος και των αλιευμάτων που καταναλώνουν κάθε χρόνο οι άνθρωποι (400 εκατομμύρια τόνοι) και είναι μεγαλύτερο από την ποσότητα της τροφής των καρχαριών (280-500 εκατομμύρια τόνοι).

«Ελπίζουμε ότι αυτές οι εκτιμήσεις θα συμβάλουν ώστε να βελτιωθεί η εκτίμηση που έχει η κοινή γνώμη για τον ρόλο των αρθρόποδων», σημείωσαν οι επιστήμονες.

Οι ερευνητές, βασιζόμενοι σε 65 άλλες μελέτες, εκτίμησαν ότι ο πληθυσμός των αραχνών παγκοσμίως φτάνει τα 25 εκατομμύρια τόνους. Τα ζώα αυτά ζουν σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της Γης, αλλά προτιμούν τα δάση και τα λιβάδια. Υπάρχουν, δε, περίπου 45.000 είδη αραχνών.

Αν και είναι αδηφάγες, οι αράχνες αποτελούν, όμως και οι ίδιες, μια πολύ σημαντική πηγή τροφής: από αυτές εξαρτάται η επιβίωση 8.000 ειδών πουλιών, διαφόρων παρασίτων και άλλων ειδών.