MEDIA

Μάκης Δελαπόρτας: Το δράμα του Βέγγου, η σχέση Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ και το τάβλι Καρέζη-Καζάκου

Μάκης Δελαπόρτας: Το δράμα του Βέγγου, η σχέση Βουγιουκλάκη-Παπαμιχαήλ και το τάβλι Καρέζη-Καζάκου
Θανάσης Βέγγος, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Τζένη Καρέζη, Κώστας Καζάκος, Λάμπρος Κωνσταντάρας στις αποκαλύψεις του Μάκη Δελαπόρτα
ΑΝΤ1

Θανάσης Βέγγος, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Δημήτρης Παπαμιχαήλ, Τζένη Καρέζη, Κώστας Καζάκος, Λάμπρος Κωνσταντάρας στις αποκαλύψεις του Μάκη Δελαπόρτα

Άγνωστες ιστορίες και μικρά «μυστικά» για ηθοποιούς του παλιού ελληνικού κινηματογράφου όπως ο Θανάσης Βέγγος, η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Χορν, η Τζένη Καρέζη αποκάλυψε ο Μάκης Δελαπόρτας μιλώντας το βράδυ της Τετάρτης στον Γρηγόρη Αρναούτογλου και το «The 2Night Show» του ΑΝΤ1.

Αρχικά ο Μάκης Δελαπόρτας αναφέρθηκε στον Δημήτρη Χορν για τον οποίο είπε ότι «για τις ανάγκες της ταινίας “Αλίμονο στους Νέους” κάλεσαν έναν ξένο μακιγιέρ που ζήτησε τα ίδια χρήματα με τον Χορν, που ήταν ο πρωταγωνιστής».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην δραματική περίοδο που έζησε ο Θανάσης Βέγγος όταν επιχείρησε να γίνει παραγωγός κινηματογραφικών ταινιών: «Το 1965 ο Θανάσης Βέγγος αποφασίζει να φτιάξει τη δική του εταιρία ταινιών «Θου Βου, ταινίες γέλιου. Ο Θανάσης Βέγγος ήταν τελειομανής, ήθελε να γυρίζει κάθε σκηνή 30 φορές. Τότε, λοιπόν, δεν υπήρχε το βίντεο για να πω πως ήταν πολύ φτηνό για να το κάνεις ξανά και ξανά. Υπήρχε το φιλμ που σημαίνει ότι, όταν μια σκηνή την γύριζες 30 φορές, ήταν πανάκριβο. Δεν μπόρεσε να καλύψει τα έξοδα των ταινιών του και έκλεισε την εταιρία του».

«Οι ταινίες που γύρισε και έσκισαν σε εισιτήρια δεν μπόρεσαν ποτέ να καλύψουν τα έξοδα που έκανε ο Θανάσης Βέγγος για να τις γυρίσει. Πήγαιναν πάρα πολύ καλά εισπρακτικά, όμως δεν μπόρεσε ποτέ να καλύψει τα έξοδα. Έτσι δανειζόταν, μπήκαν στη μέση τοκογλύφοι και τελικά κατέβασε την ταμπέλα της εταιρίας του» συμπλήρωσε ο Μάκης Δελαπόρτας.

Ο ίδιος αποκάλυψε και ένα άγνωστο ειδύλλιο της εποχής με πρωταγωνιστές τους Λάμπρο Κωνσταντάρα και Άννα Καλουτά: «Η Άννα Καλουτά έζησε για πέντε χρόνια έναν μεγάλο έρωτα με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα… Ο Κωνσταντάρας ήταν ζηλιάρης. Έκαναν μαζί την ταινία “Εκείνες που δεν πρέπει να αγαπούν” και ο Κωνσταντάρας διέκοψε το γύρισμα διότι δεν δεχόταν που το σενάριο ήθελε τον νεαρό Αλέκο Αλεξανδράκη να φλερτάρει τη σύντροφό του! Έκτοτε έβαλε όρο στα συμβόλαιά του να μην φλερτάρουν τις συντρόφους του σε ρόλους. «Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν ο πιο καθαρός ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου. Τα πουκάμισα είχαν το μονόγραμμά του και λουζόταν με την κολόνια».

Ο Μάκης Δελαπόρτας αναφέρθηκε και στην μητέρα της Ζωζώς Σαπουντζάκη, την κυρία Φιλίτσα για την οποία σημείωσε ότι «αποφάσιζε τα πάντα για τη Ζωζώ, από το ρόλο που θα παίξει μέχρι με ποιον θα μιλήσει». Όπως είπε, μάλιστα, ο Γιάννης Δαλιανίδης στην ταινία «Ξυπόλητος πρίγκιψ», «ζήτησε από τη Ζωζώ να μην έρθει η μητέρα της στο γύρισμα. Η κυρία Φιλίτσα όμως παρακολούθησε το γύρισμα με κιάλια από κοντινό λόφο»

Ο συγγραφέας αναφέρθηκε και στην σχέση της Αλίκης Βουγιουκλάκη με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ: «Η Αλίκη στο Ναυτικό σταμάτησε για έξι μήνες λόγω καβγά ανάμεσα στην Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ. Στις πρώτες ταινίες που γύρισαν δεν μιλούσαν καν μεταξύ τους, είχαν τρομερή αντιπαλότητα. Ο Παπαμιχαήλ είχε τσαγανό, δεν ανεχόταν πολλά πολλά. Στις πρώτες ταινίες, στην “Αλίκη στο ναυτικό”, στην “Μανταλένα”, στην “Αστέρω” είχαν πολλά προβλήματα. Ο Σακελλάριος τους τα έφτιαξε για να βγει η ταινία. Τους ήθελε ο κόσμος για αυτό έκαναν ταινίες μαζί. Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ όταν έκανε ταινίες μόνος του τα εισιτήρια έπεφταν. Ο κόσμος τους ήθελε μαζί»

Ο Μάκης Δελαπόρτας αποκάλυψε και το παρασκήνιο της ταινίας «Κονσέρτο για πολυβόλα» με πρωταγωνιστές την Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο στην οποία και γνωρίστηκαν.

Όπως είπε, δεν ερωτεύτηκαν αμέσως. «Η Τζένη ήταν δεινή ταβλαδόρισσα. Στα διαλείμματα έπαιζε τάβλι. Δεν την κέρδιζε κανείς. Ο μόνος που την κέρδισε ήταν ο Καζάκος και έτσι ξεκίνησε ο έρωτάς τους».