MEDIA

TV Yearbook: Αυτά είναι τα 20 πιο δημοφιλή προγράμματα της χρονιάς

TV Yearbook: Αυτά είναι τα 20 πιο δημοφιλή προγράμματα της χρονιάς

Σε τηλεοπτική συνήθεια, με μεγάλο μάλιστα ενδιαφέρον, έχει μετατραπεί το TV Yearbook. Ποια ήταν τα πιο δημοφιλή προγράμματα της χρονιάς. 

Η εταιρεία μέτρησης τηλεθέασης Nielsen, κάθε χρόνο, δημοσιεύει μία έρευνα που αφορά -μεταξύ άλλων- στα 20 πιο δημοφιλή προγράμματα της χρονιάς. Έτσι και φέτος, δόθηκε στη δημοσιότητα το top 20 που εμπεριέχει εκπομπές, τηλεοπτικά γεγονότα και σειρές που μεταδόθηκαν από την 1 η Σεπτεμβρίου 2021 έως τις 28 Αυγούστου 2022.

Η κατάταξη έχει γίνει ανάλογα με την τηλεθέαση μέσου λεπτού στο σύνολο του κοινού. Αυτό μεταφράζεται στον αριθμό των τηλεθεατών που παρακολούθησαν το πρόγραμμα, έστω για ένα λεπτό.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το TV Yearbook της Nielsen στην πρώτη θέση βρέθηκε ο τελικός της Γιουροβίζιον 2022 με ποσοστό 52,5% και 1.927.000 τηλεθεατές να συντονίζονται με την ΕΡΤ1 έστω για ένα λεπτό. Στη δεύτερη θέση φιγουράρει, φυσικά, η σαρωτική επιτυχία του ALPHA «Σασμός». Η σειρά, για το επεισόδιο της 24ης Νοεμβρίου 2021, κέρδισε το 36% που αντιστοιχεί σε 1.769.000.

Στην τρίτη θέση συναντάμε τη σειρά του MEGA, «Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα», με ποσοστό 36,3% που μεταφράστηκε σε 1.699.000 τηλεθεατές για το επεισόδιο της 15ης Οκτωβρίου 2021. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν δύο ακόμη σειρές του MEGA, «Ο Άγιος Παΐσιος» και «Η Γη της Ελιάς».

Η θρησκευτική παραγωγή συγκέντρωσε 32,8% (1.610.00 τηλεθεατές) για το επεισόδιο της 17ης Φεβρουαρίου 2022 και η δραματική σειρά, που συνεχίζεται και φέτος, για το επεισόδιο της 28 ης Νοεμβρίου 2021 ποσοστό 31,9% (1.589.000). «Φως στο τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη στο MEGA, «Άγριες Μέλισσες» στον ΑΝΤ1, «Survivor» στον ΣΚΑΪ, Champions League στο MEGA και «Voice» στον ΣΚΑΪ, απαρτίζουν το top 10.

Από την 20άδα με τα δημοφιλέστερα προγράμματα, όπως φαίνεται και στους αντίστοιχους πίνακες, δεν απουσιάζουν ούτε οι «Ράδιο Αρβύλα» ούτε το «MasterChef». Η σατιρική εκπομπή του ΑΝΤ1, στις 14 Δεκεμβρίου 2021, σημείωσε 26,8% με 1.148.000 τηλεθεατές να παρακολουθούν το φορμάτ. Αντίστοιχα, το ριάλιτι μαγειρικής του STAR, στις 11 Μαρτίου 2022, έκανε 21,8% στο σύνολο που μεταφράζεται σε 999.000 τηλεθεατές.