MEDIA

Οι παραγωγές του ERTFLIX και η πιο δημοφιλής σειρά της πλατφόρμας

Κάνε ότι κοιμάσαι
Τα 9 διπλά επεισόδια του «Κάνε ότι κοιμάσαι» δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις
ERTFLIX

Τον Οκτώβριο το ERTFLIX  έφτασε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις.

Το ERTFLIX υπερδιπλασιάζει την τηλεθέαση της ΕΡΤ. Δυόμιση χρόνια από τη δημιουργία της, η πλατφόρμα της ΕΡΤ συγκεντρώνει δύο εκατομμύρια προβολές την εβδομάδα, 295.000 κάθε μέρα, και μόνο τον Οκτώβριο έφτασε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις. Παράλληλα, αναγνωρίζεται ως η πιο δημοφιλής πλατφόρμα στην Ελλάδα μετά το Netflix.

Στην παρουσίαση που έγινε το μεσημέρι της Τρίτης 29/11, στο ιστορικό στούντιο Άλφα της ΕΡΤ στη λεωφ. Μεσογείων, όπου έκανε γυρίσματα ο Φρέντυ Γερμανός, ο Αλέκος Σακελλάριος, κ.ά., ο πρόεδρος της ΕΡΤ, Κωνσταντίνος Ζούλας ανακοίνωσε στους δημοσιογράφους τα εντυπωσιακά στοιχεία του ERTFLIX, τα οποία υπερδιπλασιάζουν την πραγματική τηλεθέαση των τριών καναλιών της ΕΡΤ.

Τα τρία κανάλια της ΕΡΤ (ΕΡΤ1,2,3) έχουν συνολικά -βάσει της Νielsen- μια μέση τηλεθέαση που στο λεγόμενο μερίδιο αντιστοιχεί στο 9% με 10% της συνολικής τηλεθέασης. Το ποσοστό αυτό αναλογεί μεσοσταθμικά σε περίπου 200.000 τηλεθεατές κάθε ημέρα. Σε αυτούς λοιπόν, έρχονται να προστεθούν άλλες 295.000 ημερήσιες επισκέψεις στο ERTFLIX.

Τον Οκτώβριο το ERTFLIX δέχτηκε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις
Τον Οκτώβριο το ERTFLIX δέχτηκε 9.7 εκατομμύρια επισκέψεις

Είναι δε εντυπωσιακό ότι το 66% των χρηστών του ERTFLIX δεν μπαίνουν στην πλατφόρμα από τις τηλεοράσεις τους, αλλά από υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και tablet, στοιχείο που μέχρι σήμερα δεν είχε αποτυπωθεί σε καμία έρευνα τηλεθέασης, καθώς αυτές που γίνονται στη χώρα μας αφορούν μόνο στις τηλεοπτικές συσκευές. Σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς λογισμικού συστήματος YOUBORA που χρησιμοποιούν και πολλές διεθνείς πλατφόρμες, το 28% των τηλεθεατών μπαίνει στο ERTFLIX από κινητό τηλέφωνο, το 25% από υπολογιστές και το 13% από τάμπλετ. Σε αριθμούς, από τις 2 εκ. επισκέψεις που δέχεται κάθε εβδομάδα το ERTFLIX μόνον οι 700.000 γίνονται μέσα από την τηλεόραση. Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι όσοι βλέπουν on demand μια σειρά της ΕΡΤ μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο (28%) είναι σχεδόν όσοι τη βλέπουν on demand και μέσω smart TV (34%).

66% των τηλεθεατών βλέπουν ERTFLIX από άλλες συσκευές και όχι από την TV τους
66% των τηλεθεατών βλέπουν ERTFLIX από άλλες συσκευές και όχι από την TV τους

Επίσης, τον Οκτώβριο ένας τεράστιος αριθμός τηλεθεατών 8.865.000 on demand, επέλεξαν να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι όταν μεταδίδονται από την τηλεόραση.

Όσον αφορά το Σαββατοκύριακα η αύξηση των επισκέψεων στο ERTFLIX αυξάνεται κατά 38,5% ενώ παρατηρείται και μια απροσδόκητα αύξηση τις Τρίτες. Αυτό συμβαίνει καθώς, η πιο δημοφιλής φέτος σειρά της ΕΡΤ, το «Kάνε ότι κοιμάσαι» προβάλλεται κάθε Δευτέρα βράδυ και η επόμενη μέρα είναι αυτή που πολλοί επιλέγουν να παρακολουθήσουν τα νέα της επεισόδια.

Το Κάνε Ότι Κοιμάσαι προτιμούν πολλοί τηλεθεατές για binge watching
Το Κάνε Ότι Κοιμάσαι προτιμούν πολλοί τηλεθεατές για binge watching

Ο Πρόεδρος της ΕΡΤ έδωσε και στοιχεία αντίστοιχα για τις πρώτες θέσεις δημοτικότητας στο ERTFLIX στο ίδιο διάστημα των 9 εβδομάδων (από 12/9 έως 13/11) που προήλθαν μέσα από το YOUBORA.

Τα 9 διπλά επεισόδια του «Κάνε ότι κοιμάσαι» που προβλήθηκαν σε αυτό το διάστημα δέχθηκαν περισσότερες από 2,3 εκατομμύρια επισκέψεις και ακολουθεί το «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» με 1,4 εκ., τα «Καλύτερά μας χρόνια» με 1,1 εκ., «Τα Νούμερα» με 840.000 προβολές, η «Φλόγα και άνεμος», η «Νύχτα του Αυγούστου» με περισσότερες από 500.000 προβολές.

2 εκατομμύρια προβολές On Demand κάθε εβδομάδα
2 εκατομμύρια προβολές On Demand κάθε εβδομάδα

Κλείνοντας, ο Κωνσταντίνος Ζούλας έκανε λόγο για ξεπερασμένες μετρήσεις τηλεθέασης, λέγοντας συγκεκριμένα: «η σημερινή παρουσίαση εκτός από αποκαλυπτική για την επιτυχία του ΕΡΤFLIX πρέπει να μας προβληματίσει όλους σε σχέση με τον τρόπο που αποτυπώνονται σήμερα οι περιβόητες μετρήσεις τηλεθέασης. Διότι είναι πλέον προφανές ότι αυτές οι μετρήσεις έχουν από τις συνθήκες πια ξεπεραστεί, καθώς αποτυπώνουν τις συνήθειες ενός μέρους μόνον των τηλεθεατών, όταν εκατοντάδες χιλιάδες προτιμούν πλέον να βλέπουν τα αγαπημένα τους προγράμματα στον χρόνο που εκείνοι επιθυμούν και όχι κατ’ ανάγκην από την τηλεόραση».

Πρέπει να αναφέρουμε ότι ο ίδιος έκανε και μια πρόβλεψη. «Δεν αργεί ο καιρός», είπε, «που όλοι θα μιλάμε για παραγωγές του ERTFLIX», ενώ έδωσε και την είδηση ότι «η επόμενη σειρά μυθοπλασίας της ΕΡΤ, το “Βραχιόλι της Φωτιάς”, θα ανέβει πρώτα στο ΕRTFLIX και μετά θα μεταδοθεί στην ΕΡΤ1».


Διαβάστε επίσης

Δεκέμβριος στο Netflix με Knives Out, Emily in Paris και Maestro

Το «Έτερος Εγώ» και άλλες 4 top σειρές που έρχονται το 2023

Το «Έτερος Εγώ» και άλλες 4 σειρές που άξιζαν μια θέση στο Netflix