MEDIA

Τηλεθέαση: Σταθερή η μυθοπλασία – Ανεβαίνει το «MasterChef»

Τηλεθέαση: Σταθερή η μυθοπλασία – Ανεβαίνει το «MasterChef»

Η τηλεθέαση στη βραδινή ζώνη συνεχίζει να απασχολεί.

Συνεχίζονται οι μάχες στη βραδινή ζώνη, καθώς τα στελέχη των καναλιών έχουν «ρίξει στην αρένα» όλα τα δυνατά τους χαρτιά και επιθυμούν διακαώς μία θέση στην κορυφή. Πλέον, στο δεύτερο μισό της σεζόν, οι νικητές έχουν «κλειδώσει» όμως υπάρχουν κάποιες μικρές εκπλήξεις και ανατροπές καθημερινά.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, χθες Τρίτη, ο «Σασμός» του ALPHA έκανε 22,6% στο σύνολο και 20,9% στους τηλεθεατές 18-54 τερματίζοντας στην πρώτη θέση από τις 21.00 έως τις 22.40. Την ίδια ώρα, «Η Γη της Ελιάς» στο MEGA σημείωσε 22,6% στο σύνολο και 16% στο δυναμικό κοινό. Και οι δύο παραγωγές μυθοπλασίας, που προβάλλονται μέχρι και το βράδυ της Παρασκευής, έχουν δημιουργήσει ένα σταθερό κοινό που τους χαρίζει υψηλά ποσοστά και τους δίνει το πράσινο φως για του χρόνου.

Στο κομμάτι και πάλι της μυθοπλασίας, το «Μαύρο Ρόδο» του MEGA έκανε 17,9% στο σύνολο και 13,1% στο δυναμικό κοινό. Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1, που από την επόμενη εβδομάδα θα βλέπουμε δύο επεισόδια, έκανε 11,9% στο σύνολο και 11,7% στο δυναμικό κοινό ενώ το σίριαλ «Ποιος Παπαδόπουλος;» -που προηγείται- έκανε 7,7% και 8,6%. Τα «Καλύτερά μας χρόνια» στην ΕΡΤ1 περιορίστηκαν στο 4% στο σύνολο και 3,5% στο δυναμικό κοινό.

Στη ζώνη των 20.00, τόσο «Ο Παράδεισος των Κυριών» όσο και οι «Ράδιο Αρβύλα»
πορεύονται με υψηλά νούμερα. Η σειρά του ALPHA, χθες έκανε, 23,6% στο σύνολο και 20,1% στο δυναμικό κοινό ενώ η σατιρική εκπομπή του ΑΝΤ1 15,8% και 20,6%.

«Survivor All Star» & «MasterChef» σε αριθμούς

Το ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ, το βράδυ της Τρίτης με τον αγώνα ασυλίας και το συμβούλιο του νησιού, άγγιξε το 19,1% στο σύνολο και το 19,5% στους τηλεθεατές 18-54. Το πρότζεκτ του καναλιού του Φαλήρου σημείωσε μία μικρή πτώση, ωστόσο παραμένει ένα από τα πιο πολυσυζητημένα φορμάτ της φετινής χρονιάς.

Στο μέτωπο του STAR, το «MasterChef» εμφανίστηκε με ανεβασμένα ποσοστά στο δυναμικό κοινό. Συγκεκριμένα, στο εν λόγω μερίδιο έκανε 17,2% ενώ στο σύνολο τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 11,6%.