MEDIA

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και βγαίνουν νικητές

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό και βγαίνουν νικητές

Η τηλεθέαση είναι ένας καθημερινός αγώνας για τα κανάλια

Η τηλεοπτική σεζόν που διανύουμε έχει σκληρό ανταγωνισμό, αρκετά «σκαμπανεβάσματα» στους πίνακες τηλεθέασης και δυνατές μάχες. Υπάρχουν, όμως, και αυτά τα προγράμματα που ξεχωρίζουν και κάνουν τη διαφορά.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις και τα επίσημα στοιχεία της Nielsen, στην πρωινή ενημερωτική ζώνη, το «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 «κονταροχτυπιέται» με το «Σήμερα» του ΣΚΑΪ. Η εκπομπή του καναλιού του Αμαρουσίου έκανε 16,2% στο σύνολο και 15,4% στο δυναμικό κοινό ενώ το μαγκαζίνο του Φαλήρου σημείωσε 18,4% στο σύνολο και 12,2% στους τηλεθεατές 18-54.

Από τις infotainment εκπομπές, της ίδιας ζώνης, η Σταματίνα Τσιμτσιλή κάνει τη διαφορά. Η παρουσιάστρια έχει καταφέρει με το «Happy Day» να ξεχωρίζει και, χθες, έκανε 17,6% στο σύνολο και 16% στο δυναμικό κοινό.

Στην ψυχαγωγική ζώνη, το πρωί, ο Γιώργος Λιάγκας με το «Πρωινό» του ΑΝΤ1 κόβει πρώτος το νήμα. Χθες, Πέμπτη, έκανε 18,6% στο σύνολο και 13,4% στους τηλεθεατές 18-54. Η Κατερίνα Καινούργιου με τη «Super Κατερίνα» του ALPHA είναι, επίσης, από τις πρωταγωνίστριες σημειώνοντας 14,1% στο σύνολο και 11,2% στο δυναμικό κοινό.

Στη μεσημεριανή ζώνη, μεγάλη νικήτρια είναι η Ζέτα Μακρυπούλια. Το μεσημέρι της Πέμπτης, το «Rouk Zouk» του ΑΝΤ1 έκανε 14,1% στο σύνολο και 18,2% στο δυναμικό κοινό. Λίγες ώρες αργότερα, το απόγευμα, το κοινό επιλέγει να διασκεδάσει με τηλεπαιχνίδια. Έτσι, το «Chase» του MEGA άγγιξε το 15,4% στο σύνολο και 20,7% στο δυναμικό κοινό ενώ «Ο Τροχός της τύχης» του STAR 16,5% και 17,7% αντίστοιχα.

Οι νικητές στη βραδινή ζώνη

Στην prime time, η μυθοπλασία και το «Survivor All Star» δίνουν μάχη για μία θέση στην κορυφή.

Χθες, ο «Σασμός» του ALPHA έκανε 23,4% στο σύνολο και 22,1% στο δυναμικό κοινό. Το «Survivor All Star» άγγιξε το 19,8% του συνόλου και το 20,1% στους τηλεθεατές 18-54. «Η Γη της Ελιάς» στο MEGA έκανε 24,6% στο σύνολο και 16,7% στο δυναμικό κοινό.