MEDIA

Τηλεθέαση: Σαρωτικός ο Σασμός - Τι έκανε το Survivor All Star

Τηλεθέαση: Σαρωτικός ο Σασμός - Τι έκανε το Survivor All Star
GLOMEX

Τηλεθέαση: Η μάχη στη βραδινή ζώνη συνεχίζεται και η μυθοπλασία παραμένει νικήτρια

Η εβδομάδα ξεκίνησε με δυνατές μάχες στη βραδινή ζώνη και όλα τα γερά χαρτιά των καναλιών να ρίχνονται στην αρένα για μία καλή θέση στους πίνακες της Nielsen. Έτσι, χθες Δευτέρα, σύμφωνα με τις μετρήσεις, ο «Σασμός» ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην prime time.

Η παραγωγή μυθοπλασίας του ALPHA κατάφερε να συγκεντρώσει 26,8% στο σύνολο και 23,1% στο δυναμικό κοινό. Μάλιστα, η σειρά αποθεώθηκε και στο Twitter με τις σκηνές του Αντώνη και της Μαρίνας, ενώ το μόνο βέβαιο είναι ότι θα απασχολήσει πολύ και στη συνέχεια.

To «Survivor All Star» εμφανίστηκε με χαμηλότερα από τα συνηθισμένα νούμερα, σημειώνοντας 18,4% στο σύνολο και 18,7% στο δυναμικό κοινό. Το «MasterChef», αντίστοιχα, έκανε αρκετά υψηλά ποσοστά στους τηλεθεατές 18-54 κρατώντας το 17,7%. Στο σύνολο έκανε 11,8%.

«Η Γη της Ελιάς» του MEGA άγγιξε το 20,5% του συνόλου και το 14,7% των τηλεθεατών 18-54, ενώ το «Μαύρο Ρόδο» -που πήρε το lead in- σημείωσε 17,4% στο σύνολο και 11,6% στο δυναμικό κοινό. Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 κράτησαν το 11,1% του συνόλου και το 10,7% του δυναμικού κοινού, ενώ η σειρά του ίδιου καναλιού «Ποιος Παπαδόπουλος;» το 6,2% του συνόλου και το 7,3% των τηλεθεατών 18-54. Το σίριαλ «Κάνε ότι κοιμάσαι» στην ΕΡΤ1 αρκέστηκε στο 3,1% και 3% αντίστοιχα.

Στη ζώνη των 20.00, η σειρά εποχής του ALPHA «Ο Παράδεισος των Κυριών» άγγιξε το 22,7% στο σύνολο και το 19,4% στο δυναμικό κοινό. Την ίδια ώρα, στον ΑΝΤ1, οι «Ράδιο Αρβύλα» έκαναν 14,4% στο σύνολο και 19,2% στο δυναμικό κοινό.

Στη late night ζώνη, το «The 2night show» έκανε 10,9% στο σύνολο και 9,9% στο δυναμικό κοινό. Για την εκπομπή του MEGA, «Mega Stories», τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 9,2% στο σύνολο και 9,7% στους τηλεθεατές 18-54.