MEDIA

Τηλεθέαση: Το Survivor All Star χάνει έδαφος - Τι έκανε ο Σασμός

Τηλεθέαση: Το Survivor All Star χάνει έδαφος - Τι έκανε ο Σασμός

Κάποια από τα προγράμματα της βραδινής ζώνης εμφανίζονται με «απώλειες»... όπως το Survivor All Star

Συνεχίζονται ακάθεκτες οι μάχες στη βραδινή ζώνη των καναλιών, δύο μήνες πριν το τέλος της τηλεοπτικής χρονιάς. Μυθοπλασία και ριάλιτι διασταυρώνουν τα ξίφη τους, με κάποιους να κερδίζουν κι άλλους να χάνουν.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, ο «Σασμός» του ALPHA σημείωσε 21,7% στο σύνολο και 19,8% στους τηλεθεατές 18-54. Η δραματική σειρά του ALPHA, που έχει πάρει ήδη το πράσινο φως για του χρόνου, μονοπωλεί το ενδιαφέρον και κρατά ένα σταθερό μερίδιο καθημερινά. Η επίσης καθημερινή σειρά, «Η Γη της Ελιάς», στο MEGA, κράτησε παρέα στο 21,8% του συνόλου και στο 14,3% του δυναμικού κοινού. Η εν λόγω παραγωγή εμφανίστηκε με ανεβασμένα ποσοστά, καθώς τα επεισόδια αυτής της περιόδου είναι ανατρεπτικά και σεναριακά καθηλωτικά. Το «Μαύρο Ρόδο», που πήρε το lead in, έκανε 17% στο σύνολο και 10,2% στο δυναμικό κοινό.

Οι «Παγιδευμένοι» του ΑΝΤ1 άγγιξαν το 9,7% του συνόλου και το 11,4% του δυναμικού κοινού. Η κωμωδία «Ποιος Παπαδόπουλος;», του καναλιού του Αμαρουσίου, έκανε 6,1% στο σύνολο και 7,5% στο δυναμικό κοινό. Η σειρά της ΕΡΤ1, «Κάνε ότι κοιμάσαι», έκανε 4% και 4,7% αντίστοιχα.

Όσον αφορά στα ριάλιτι σόου, το «Survivor All Star» του ΣΚΑΪ σημείωσε 15,6% στο σύνολο και 13,4% στο δυναμικό κοινό. Το παιχνίδι επιβίωσης του καναλιού του Φαλήρου χάνει έδαφος και τηλεθεατές, ωστόσο όσο θα πλησιάζει προς το φινάλε… το ενδιαφέρον θα επανέρχεται. Το «MasterChef» του STAR έκανε 9,7% στο σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό.

Στη ζώνη των 20.00, «Ο Παράδεισος των Κυριών» του ALPHA έκανε 21% στο σύνολο και 17,8% στο δυναμικό κοινό. Το τηλεπαιχνίδι του ΑΝΤ1, «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», άγγιξε το 17,6% του συνόλου και το 16,6% του δυναμικού κοινού. Την ίδια ώρα, η σειρά «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» στην ΕΡΤ1 έκανε 3% και 1,8% αντίστοιχα.