MEDIA

Τηλεθέαση: Η μυθοπλασία δεν καταλαβαίνει από Eurovision – Σάρωσε ξανά στη βραδινή ζώνη

Τηλεθέαση: Η μυθοπλασία δεν καταλαβαίνει από Eurovision – Σάρωσε ξανά στη βραδινή ζώνη

Ο Α’ Ημιτελικός της Eurovision δεν κατάφερε να ανακόψει την πορεία του «Σασμού» και της «Γης της Ελιάς»

Το βράδυ της Τρίτης, μέσα από την ΕΡΤ1, μεταδόθηκε ο Α’ Ημιτελικός της Eurovision. Κροατία, Μολδαβία, Ελβετία, Τσεχία, Φινλανδία, Ισραήλ, Πορτογαλία, Σουηδία, Νορβηγία, Σερβία, πήραν το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό αλλά δεν κατάφεραν να κερδίσουν το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.

Έτσι, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, η Eurovision κράτησε συντροφιά στο 9,1% του συνόλου και στο 11,6% του δυναμικού κοινού. Τα νούμερα για τη δημόσια τηλεόραση είναι ικανοποιητικά, όμως σίγουρα δεν θυμίζουν τα περασμένα μεγαλεία του μουσικού διαγωνισμού.

Σίγουρα, όμως, την Πέμπτη, που θα διαγωνιστεί η Ελλάδα, το ενδιαφέρον θα είναι μεγαλύτερο. Η Ελλάδα εμφανίζεται στην 8η θέση του Β’ Ημιτελικού (Πέμπτη 11/5) με τον Βίκτωρα Βερνίκο να ερμηνεύει το «What They Say», μία φεστιβαλική και δυναμική ρυθμική μπαλάντα που ο ίδιος έγραψε στα 14 του, για να μοιραστεί ένα προσωπικό του βίωμα.

Την ίδια ώρα, στην prime time της Τρίτης, πρωταγωνιστής ήταν ο «Σασμός». Η σειρά του ALPHA έκανε 21,2% στο σύνολο και 20,2% στους τηλεθεατές 18-54. «Η Γη της Ελιάς» στο MEGA κέρδισε την πρωτιά στο σύνολο με 23,2%. Στους τηλεθεατές 18-54 έκανε 15,9%. Το «Μαύρο Ρόδο», που πήρε το lead in, σημείωσε 17,6% στο σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό ενώ η σειρά του ΑΝΤ1 «Παγιδευμένοι» 9,5% σε σύνολο και δυναμικό.

Με χαμηλές πτήσεις εμφανίστηκε το «Survivor All Star» στον ΣΚΑΪ. Το ριάλιτι επιβίωσης έκανε 14,1% στο σύνολο και μόλις 10,7% στους τηλεθεατές 18-54. Το πρότζεκτ εμφανίζει μία πτωτική πορεία και, ίσως, ευθύνονται τα όσα έχουν γίνει στον all star κύκλο με τις αποχωρήσεις και τις ποινές.

Όσον αφορά στο «MasterChef», το ριάλιτι μαγειρικής έκανε 11,5% και 16,2% δείχνοντας τη δυναμική του στην ανταγωνιστική βραδινή ζώνη.