MEDIA

Τηλεθέαση: Οι νικητές και οι χαμένοι της Κυριακής – Τι «ψήφισε» το κοινό

Τηλεθέαση: Οι νικητές και οι χαμένοι της Κυριακής – Τι «ψήφισε» το κοινό
GLOMEX

Ημέρα εκλογών ήταν η χθεσινή και οι τηλεθεατές έδωσαν τη ψήφο τους σε εκπομπές

Η 15η Οκτωβρίου ήταν η ημέρα του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών και το κοινό έχει ενδιαφέρον να δούμε τι ψήφισε για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία του.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στην πρωινή ζώνη, πρώτος το νήμα έκοψε στο σύνολο ο Νίκος Μάνεσης. Η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», στον ALPHA, συγκέντρωσε 17,5% ενώ στο δυναμικό 15,8%. Ο Γιώργος Αυτιάς και το «Καλημέρα» του ΣΚΑΪ έκαναν 16,3% στο σύνολο και 9% στο δυναμικό κοινό, ενώ οι «Δεκατιανοί» 11,7% και 9,6%.

Το «Σαββατοκύριακο από τις 6», στην ΕΡΤ1, έκανε 11,5% στο σύνολο και 10,5% στο δυναμικό κοινό, το «Στούντιο με θέα» στον ΑΝΤ1 10,9% και 5,8% ενώ το «Τώρα Μαζί» στο OPEN 8,6% και 7,9%. Το «Mega Σαββατοκύριακο» ενημέρωσε το 8,6% του συνόλου και το 8,8% στο δυναμικό κοινό.

Η Μπέττυ Μαγγίρα, στον ΑΝΤ1, με το «I Love Σου Κου», έκανε 10,3% στο σύνολο και 11,6% στο δυναμικό κοινό και η Σίσσυ Χρηστίδου με το «Χαμογέλα και πάλι» στο MEGA 9,3% και 10,9%.

Στη μεσημεριανή ζώνη, το «Γεια σου» του ΣΚΑΪ κράτησε παρέα στο 7,9% του συνόλου και στο 7,1% του δυναμικού κοινού. Η Ναταλία Γερμανού με το «Καλύτερα δε γίνεται!» σημείωσε 14,5% στο σύνολο και 12,9% στο δυναμικό κοινό, ενώ την ίδια ώρα ο Κώστας Τσουρός στο MEGA με το «Ακόμα δεν είδες τίποτα» έκανε 9,6% και 8,4%.

Τι συνέβη με τους εκλογικούς μαραθωνίους

Τα κανάλια είχαν διαμορφώσει ειδικά το πρόγραμμά τους για να μεταδώσουν τα αποτελέσματα των εκλογών. Από τις 17.45 έως τις 23.00, το κοινό ψήφισε ΣΚΑΪ σημειώνοντας 14,8% στο σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό. Το MEGA, από τις 19.00 έως τις 22.15, έκανε 9,3% στο σύνολο και 10,7% στο δυναμικό κοινό, ενώ ο ALPHA -από τις 18.45 έως τις 21.00- 8,5% και 11,1%. Το OPEN -από τις 17.45 έως τις 23.00- κέρδισε το 9% του συνόλου και το 7,4% του δυναμικού κοινού και ο ΑΝΤ1 -από τις 18.30 έως τις 21.30) το 6,8% και το 6,6% αντίστοιχα. Όσον αφορά στην ΕΡΤ1, τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν 4,8% και 4%.