MEDIA

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα δεν καταλαβαίνουν από ανταγωνισμό – Οι νικητές της prime time

Τηλεθέαση: Ποια προγράμματα δεν καταλαβαίνουν από ανταγωνισμό – Οι νικητές της prime time

Σειρές και ριάλιτι ρίχνονται στην αρένα της τηλεθέασης και διεκδικούν το δικό τους μερίδιο

 

Το βράδυ της Τετάρτης, το κοινό συντονίστηκε με το αγαπημένο του πρόγραμμα αποδεικνύοντας ότι πλέον έχει κάνει τις επιλογές του. Έτσι, στους πίνακες της Nielsen, είδαμε εκπομπές και σειρές να ξεχωρίζουν ενώ άλλες να περιορίζονται σε μονοψήφια ποσοστά.

Χαρακτηριστικά, η σειρά «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 έκανε 15,6% στο σύνολο και 16,3% στους τηλεθεατές 18-54 κρατώντας ένα μεγάλο μερίδιο κόσμου.

«Η Γη της Ελιάς», στο MEGA, κράτησε ξανά την πρωτιά στο σύνολο αγγίζοντας το 19,7% ενώ στο δυναμικό κοινό η σειρά έκανε 12,3%. Ο «Σασμός» του ALPHA, που διανύει τον τρίτο και τελευταίο κύκλο, κατέγραψε 14,7% και 11,6% αντίστοιχα.

Το «Προξενιό της Ιουλίας», που πήρε το lead in, διατήρησε το 13,5% στο σύνολο και το 10,1% στο δυναμικό κοινό. Το «Ναυάγιο», την ίδια ώρα, έκανε 17,3% στο σύνολο και 12,3% στους τηλεθεατές 18-54. Στο μέτωπο του ΑΝΤ1, η δραμεντί «Ο πρώτος από εμάς» κράτησε παρέα στο 5,3% του συνόλου και στο 6,8% του δυναμικού κοινού. «Η Παραλία» της ΕΡΤ1 έκανε 6,4% και 6,5% αντίστοιχα.

Όσον αφορά στα ριάλιτι της βραδινής ζώνης; Το «MasterChef» συγκέντρωσε 10,3% στο σύνολο και 15,4% στο δυναμικό κοινό. Το «Survivor» στον ΣΚΑΪ έκανε 15,5% στο σύνολο και 13,6% στο δυναμικό κοινό με το φορμάτ επιβίωσης να σταθεροποιεί τα νούμερά του στην prime time.

Στη ζώνη των 20.00, οι «Ράδιο Αρβύλα» συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία. Η σατιρική εκπομπή έκανε χθες 17,6% στο σύνολο και 21,3% στο δυναμικό κοινό. Η παραγωγή μυθοπλασίας, «Ο παράδεισος των κυριών», στον ALPHA, έκανε 15,5% στο σύνολο και 9,4% στο δυναμικό κοινό.

Στη late night ζώνη, το «The 2night show» έκανε 10,8% και 9,4% σε σύνολο και δυναμικό ενώ η εκπομπή «Ζήνα το βράδυ» 7,1% και 8%.