MEDIA

Η καθημερινή «μάχη» των τηλεοπτικών σειρών στο prime time!

Η καθημερινή «μάχη» των τηλεοπτικών σειρών στο prime time!

Η ζώνη Prime time είναι η σημαντικότερη στα κανάλια, αφού είναι εκείνη που συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη τηλεθέαση αλλά και διαφημιστική δαπάνη. Γι αυτό όλα τα κανάλια δίνουν μεγάλη έμφαση στο πρόγραμμα που προβάλλεται πριν αλλά και μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων.

Ετσι βλέπουμε, στις 7 μμ. στο Mega, να προβάλλεται η τουρκική σειρά «Fatmagul» με συνολικό μερίδιο τηλεθέασης για χθες 25%. Φανατικές της Fatmagul οι γυναίκες ηλικίας 15-24 με ποσοστό που αγγίζει το 40,3%.

fatmagul new

Την ίδια ώρα στον ΑΝΤ1 προβάλλεται το «Μπρούσκο» , που πραγματικά ήταν αυτή την σεζόν μία έκπληξη. Αν και ξεκίνησε με υψηλά νούμερα τηλεθέασης, δεν κατάφερε όμως να «χτυπήσει» το σταθερό κοινό της «Fatmagul» στο αντίπαλο κανάλι. Χθες απέσπασε το συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 20,8%. Σταθερό κοινό άνδρες ηλικίας 25-44 χρόνων με ποσοστό 29,2% και γυναίκες ίδιας ηλικίας με ποσοστό 27,9%.

BRUSCO N

Η μάχη τηλεθέασης συνεχίζεται στα κανάλια με την καθημερινή σειρά «Κλεμμένα Ονειρα» στο Mega με συνολικό μερίδιο τηλεθέασης 33,6%. Το «πιστό» κοινό της καθημερινής σειράς του Mega, παρακολουθούν οι γυναίκες ηλικίας 65 και άνω με μερίδιο 45,3% αλλά και γυναίκες 45-64 με μερίδιο 39. Το ποσοστό των ανδρών περιορίζεται σε 31,8% στις ηλικίες 15-24.

xoyrem soyleiman

Την ίδια ώρα στο αντίπαλο κανάλι, προβάλλεται η τουρκική σειρά «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής» στον ΑΝΤ1 με 20,3% συνολικό μερίδιο τηλεθέασης. Όπως βλέπουμε από τα στοιχεία της AGB Nielsen, ως επί το πλείστον την εν λόγω σειρά βλέπουν γυναίκες ηλικίας 15-24 με ποσοστό 29,6%, ενώ οι άνδρες μόνο ένα μικρό ποσοστό 19,9% ηλικίας 45-64 σταματούν εκεί το ζάπινγκ.

Την ίδια ώρα, στον Alpha εντάχθηκε η κωμωδία «Μην αρχίσεις τη Μουρμούρα» που έχει εντυπωσιάσει με την ανταπόκριση που βρήκε από το κοινό με ποσοστό 26,7%. Ακόμα μία έκπληξη είναι το γεγονός πως την κωμωδία βλέπουν οι άνδρες και μάλιστα ηλικίας 25-44 με ποσοστό 39,3% και 15-24 με ποσοστό 36,7%. Φυσικά δεν λείπει και το γυναικείο κοινό ηλικίας 25-44 με ποσοστό 39,1%

me ta pantelonia kato 011

Τέλος, στο Mega προστέθηκε και ο δεύτερος κύκλος της κωμωδίας «Με τα παντελόνια κάτω» που χθες συγκέντρωσε το 26,3% του συνολικού μεριδίου τηλεθέασης. Εδώ το μεγαλύτερο κοινό είναι το γυναικείο, ηλικίας 15-24 με ποσοστό 31,4 και 25-44 με ποσοστό 32%.

Ρ.Κ