ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κρήτη: Πρωτοβουλία efood για καταστήματα που επλήγησαν από κακοκαιρία

Κρήτη: Πρωτοβουλία efood για καταστήματα που επλήγησαν από κακοκαιρία
Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered.

Μια κίνηση οικονομικής στήριξης που έχει ως στόχο να συνεισφέρει άμεσα στην επαναφορά της λειτουργίας των επιχειρήσεων της Σητείας στην κατάσταση που βρισκόντουσαν πριν τις καταστροφικές πλημμύρες.

Το efood στηρίζει το δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων στη Σητεία της Κρήτης μετά από την πρόσφατη κακοκαιρία που έπληξε την περιοχή και τις μεγάλες καταστροφές που επέφερε σε σπίτια και επιχειρήσεις. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, βρίσκεται έμπρακτα δίπλα στην τοπική κοινωνία και παραχωρεί στους συνεργάτες της δωρεάν την υπηρεσία της πλατφόρμας για τους επόμενους 3 λειτουργικούς μήνες.

Μια κίνηση οικονομικής στήριξης που έχει ως στόχο να συνεισφέρει άμεσα στην επαναφορά της λειτουργίας των επιχειρήσεων της Σητείας στην κατάσταση που βρισκόντουσαν πριν τις καταστροφικές πλημμύρες.

Σχετικά με το efood:

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, το οποίο συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 20.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, στα 10 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα δύο τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα, με την ανάδειξή του στην πρώτη τριάδα στον θεσμό Best Places to Work. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.