ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πήγαμε στο πρώτο ελληνικό ΙΚΕΑ Pop-Up Store και μάθαμε γιατί το «αγκάλιασε» ο Πειραιάς

Πήγαμε στο πρώτο ελληνικό ΙΚΕΑ Pop-Up Store και μάθαμε γιατί το «αγκάλιασε» ο Πειραιάς

Το Pop-Up Store πρόκειται για μια έννοια που είναι ευρέως διαδεδομένη στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια φαίνεται πως αποτελεί trend στον χώρο του retail.

Σε αντίθεση, όμως, με το εξωτερικό, στην Ελλάδα το concept ενός καταστήματος συγκεκριμένης διάρκειας, η ιδέα δηλαδή ενός χώρου που στήνεται από το μηδέν μόνο και μόνο για να αλλάξει τοποθεσία ή να εξαφανιστεί τελείως έπειτα από ένα μικρό χρονικό διάστημα, είναι αναμφισβήτητα κάτι καινούριο και, αν μη τι άλλο, πρωτοποριακό.

Δεν είναι, τυχαίο, λοιπόν, το γεγονός ότι όταν η ΙΚΕΑ αποφάσισε να μετατρέψει ένα νεοκλασικό κτήριο στο κέντρο του Πειραιά στο πρώτο ΙΚΕΑ Pop-Up Store στη χώρα μας, το ενδιαφέρον των πολιτών ήταν κάτι περισσότερο από μεγάλο. Αυτό, τουλάχιστον, αντιληφθήκαμε εμείς όταν βρεθήκαμε στην οδό Φίλωνος 59 για να δούμε από κοντά το νέο αυτό είδος καταστήματος για τα ελληνικά δεδομένα. Εκεί το Newsbomb.gr συνάντησε και τον Διονύση Πυροβολισιάνο, το στέλεχος της ΙΚΕΑ, που συνέβαλε στη δημιουργία του πρωτοποριακού αυτού καταστήματος και εξέπληξε ευχάριστα τους Πειραιώτες.

Ο κ. Πυροβολισιάνος, ο οποίος ανήκει στο δυναμικό της ΙΚΕΑ τα τελευταία 17 χρόνια και σήμερα κατέχει τη θέση του Stores Operation Manager σε δύο καταστήματα από το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας στην Ελλάδα, μας μίλησε για το νέο αυτό project και έλυσε τις απορίες μας όσον αφορά στο καινοτόμο αυτό είδος καταστημάτων.

Σύμφωνα με τον κ. Πυροβολισιάνο, «η ΙΚΕΑ αποτελεί ένα δυναμικό περιβάλλον που προσαρμόζεται συνεχώς ανάλογα με τις ανάγκες των καταναλωτών και επενδύει στις έρευνες». Με βάση τα παραπάνω, λοιπόν, η εταιρεία «είδε την ευκαιρία για τη δημιουργία του IKEA Pop- Up Store, ώστε να έρθει πιο κοντά σε καταναλωτές συγκεκριμένων περιοχών». Πράγματι, το Pop-Up Store στον Πειραιά, το οποίο θα λειτουργήσει έως τις 30 Νοεμβρίου 2018, εξυπηρετεί πολλούς πολίτες οι οποίοι μέχρι σήμερα δεν είχαν τη δυνατότητα να επισκεφτούν –τουλάχιστον με ευκολία- άλλα καταστήματα της IKEA στην Αττική. Ενδεικτικά αξίζει απλώς να αναφέρουμε ότι στην οδό Φίλωνος 59, μπορεί κάποιος να ανακαλύψει 500 διαφορετικά είδη οικιακού εξοπλισμού, που συνεχώς ανανεώνονται, ενώ έχει τη δυνατότητα να κάνει άμεσα τις αγορές του. Μάλιστα, το Pop-Up Store της IKEA διαθέτει και έτοιμες συνθέσεις από τις βασικές κατηγορίες του σπιτιού, ώστε οι επισκέπτες του να μπορούν να εμπνευστούν και να βρουν λειτουργικές λύσεις για το σπίτι τους.

m1

«Ο κόσμος φαίνεται να έχει αγκαλιάσει το νέο αυτό εγχείρημα»

Πώς, λοιπόν, ο κ. Πυροβολισιάνος κατάφερε να στήσει το IKEA Pop-Up Store στον Πειραιά, δεδομένου μάλιστα ότι αποτελεί κάτι καινούριο για την Ελλάδα; Όπως ο ίδιος μας είπε, η εμπειρία του στον χώρο του retail βοήθησε στην ταχύτητα οργάνωσης και υλοποίησης όλου του έργου.

«Στο λιανεμπόριο χρειάζεται πολλές φορές να είσαι άμεσος και να λειτουργείς με ταχείς ρυθμούς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Stores Operation Manager ο οποίος, αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, έχει ξεχωρίσει με αρκετές διακρίσεις και βραβεία. Για τον Διονύση Πυροβολισιάνο, βέβαια, το πιο σημαντικό στοιχείο όσον αφορά στο στήσιμο του IKEA Pop-Up Store έχει να κάνει με την αντίδραση του κόσμου η οποία, στη συγκεκριμένη περίπτωση, ήταν αρκετά ενθουσιώδης.

«Ο κόσμος του Πειραιά φαίνεται να έχει αγκαλιάσει το νέο αυτό εγχείρημα», είπε και συνέχισε: «Δηλώνουν ενθουσιασμένοι με τη λειτουργία του καταστήματος στην περιοχή και πραγματικά είναι μεγάλη μας χαρά που βιώνουν και οι Πειραιώτες ένα μέρος της εμπειρίας ΙΚΕΑ».

Γιατί, όμως, η ΙΚΕΑ επέλεξε τον Πειραιά; Ποια ήταν η βασική ιδέα πίσω από αυτή την απόφαση; Ο κ. Πυροβολισιάνος μας έλυσε και αύτη την απορία.

«Θέλαμε να έρθουμε πιο κοντά και στους Πειραιώτες και να τους προσφέρουμε μία διαφορετική εμπειρία. Έτσι, με το IKEA Pop-Up Store και με κεντρικό μήνυμα “Ο Πειραιάς μας φιλοξενεί”, ευελπιστούμε να δώσουμε στον κόσμο του Πειραιά μια μικρή γεύση για τα προϊόντα αλλά και τη φιλοσοφία της εταιρείας», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι για τους ανθρώπους της ΙΚΕΑ είναι βασικό το να νιώθουν οι καταναλωτές πως οι ανάγκες τους γίνονται κατανοητές και ότι οι εργαζόμενοι της εταιρείας φροντίζουν ώστε να διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.

m2

«Θέλουμε να δίνουμε έμπνευση στους καταναλωτές»

Αν λάβουμε, βέβαια, υπόψη μας την θετική αντίδραση του κόσμου, το μεγάλο ερώτημα είναι πλέον το αν η ΙΚΕΑ αναμένεται να συνεχίσει με άλλες αντίστοιχες ενέργειες. Ερωτηθείς, λοιπόν, αναφορικά με το αν θα υπάρξουν και άλλα Pop-Up Stores στην Αττική, ο κ. Πυροβολισιάνος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο!

«Είναι πολύ πιθανόν. Στην ΙΚΕΑ, ούτως ή άλλως, παρακολουθούμε συνεχώς τις τάσεις της αγοράς και τις ανάγκες των πελατών μας, οπότε και προσαρμόζουμε αντίστοιχα τη στρατηγική και τις ενέργειές μας», ανέφερε, υπενθυμίζοντας παράλληλα ότι οι άνθρωποι της ΙΚΕΑ προσπαθούν πάντα να βρίσκουν νέους και δημιουργικούς τρόπους για να έρχονται πιο κοντά στο κοινό της εταιρείας.

Αυτός, είναι άλλωστε, και ο βασικός στόχος της ΙΚΕΑ όσον αφορά στη δημιουργία του νέου αυτού τύπου καταστημάτων στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας, «είναι καθοριστικής σημασίας για εμάς να μπορούμε να δίνουμε έμπνευση στους καταναλωτές μέσα από μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων για όλο το σπίτι, σε προσιτές τιμές». Έτσι, όπως υπογράμμισε, «και το IKEA Pop-Up Store, που αποτελεί αναμφισβήτητα πηγή έμπνευσης για το χώρο του σπιτιού, είναι ένας τρόπος να προσεγγίσουμε τους καταναλωτές και να τους προσφέρουμε μία διαφορετική καταναλωτική εμπειρία».

Σε περίπτωση, λοιπόν, που βρεθείτε στον Πειραιά μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, μην ξεχάσετε να περάσετε μια βόλτα από το πρώτο ελληνικό Pop-Up Store της IKEA. Το σίγουρο είναι πως το νέο αυτό -για τα ελληνικά μας δεδομένα- είδος καταστήματος θα σας μυήσει σε έναν καινούριο αγοραστικό «κόσμο».