ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Black Friday - Cyber Monday : Προσδοκίες για τζίρο 1,5 δισ. ευρώ από την αγορά

Black Friday - Cyber Monday : Προσδοκίες για τζίρο 1,5 δισ. ευρώ από την αγορά
INTIME

Από σήμερα έως και τη Δευτέρα εκατοντάδες επιχειρήσεις όλων των κλάδων του εμπορίου και των υπηρεσιών έχουν προετοιμαστεί να προσφέρουν στους καταναλωτές μειωμένες τιμές έως και 80%.

Από είδη ένδυσης, υπόδησης, ηλεκτρονικά και ηλεκτρικά έως ταξίδια, αυτοκίνητα, ασφαλιστήρια αυτοκίνητων, υπηρεσίες τηλεπικοινωνίων, ακόμα και καύσιμα, έχουν μπει στον χορό της Black Friday με στόχο να ενεργοποιήσουν τους καταναλωτές που λόγω του lockdown φέτος θα πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις αγορές τους, αλλά και να πάρουν νωρίτερα ένα μερίδιο από τον γιορτινό τζίρο των Χριστουγέννων, καθώς ακόμα δεν είναι σαφές πότε θα ανεβάσουν ρολά τα φυσικά καταστήματα.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, περίπου στα 1,5-2 δισ. ευρώ είναι ο τζίρος τις τρεις μέρες που διαρκούν τυπικά η Black Friday και η Cyber Monday.

Το γεγονός ότι και φέτος πάρα τις δύσκολες συνθήκες έξι στους δέκα καταναλωτές θα κάνουν αγορές για τα Χριστούγεννα, ενώ οι τέσσερις στους δέκα θα εκμεταλλευτούν τις εκπτώσεις για να ξοδέψουν λιγότερα από πέρυσι, δεν αφήνει κανέναν επιχειρηματία ασυγκίνητο και για αυτό και τα πακέτα των προτεινόμενων προσφορών επιχειρούν να καλύψουν κάθε επιθυμία των καταναλωτών στις ιδιαίτερα διαφορετικές συνθήκες που βρισκόμαστε όλοι.

Την ίδια ώρα, τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή για την πορεία του λιανικού εμπορίου στο τρίτο τρίμηνο του 2020 δείχνουν ότι στο σύνολο των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 12,86 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση 5,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, όπου είχε διαμορφωθεί σε 13,62 δισ. ευρώ. Μεγάλοι κερδισμένοι το τρίτο τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019 ήταν το λιανικό εμπόριο σε μη ειδικευμένα καταστήματα (αύξηση 41,7%) καθώς και οι πωλήσεις άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων που σημείωσαν αύξηση 27,1% Χαμένοι ήταν το λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε ειδικευμένα καταστήματα που κατέγραψε μείωση κατά 40,4% και το λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε ειδικευμένα καταστήματα (38,5%).