ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΟΠΕ: Eπιχειρηματικές αποστολές προγραμματίζει για το 2013

ΟΠΕ: Eπιχειρηματικές αποστολές προγραμματίζει για το 2013

Η χρηματοδότηση του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ) έχει μειωθεί δραστικά τα τελευταία χρόνια.

Παρόλα αυτά, αύξησε το έργο του αλλά και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του, γεγονός που αναγνωρίζεται από τους εξαγωγείς ότι έχει βοηθήσει σημαντικά στο θετικό ισοζύγιο των εξαγωγών με το πρώτο 9μηνο του 2012 να παρατηρείται αύξηση 5,3% (χωρίς πετρελαιοειδή) ενώ το έτος 2011 έκλεισε με αύξηση 9,7%".

Αυτό σημειώνεται στον απολογισμό της δράσης του οργανισμού για το 2012, ενώ γνωστοποιείται ότι για το 2013 προγραμματίζονται 11 επιχειρηματικές αποστολές σε επιλεγμένες χώρες - στόχους, με παράλληλες εκδηλώσεις σε συνεργασία με τα Οικονομικά και Εμπορικά Γραφεία των Ελληνικών Πρεσβειών.

Ακόμη, για το 2013, στις προθέσεις του ΟΠΕ είναι η οργάνωση ενός μεγάλου "partenariat" δομικών υλικών με προσκλήσεις αγοραστών και έκθεση των ανάλογων προϊόντων ενώ σημαντικά αυξημένος προβλέπεται να είναι και ο αριθμός των εκθέσεων σε νέες χώρες αγορές - στόχους και σημειώνεται ότι θα συνεχιστούν οι προωθητικές δράσεις μέσω κοινοτικών προγραμμάτων για τα ιχθυηρά, το ελαιόλαδο και το κρασί, σε συνεργασία πάντα με τους κλαδικούς συνδέσμους.

Από τις 30/10 έως και τις 13/12/2012, θα ολοκληρώσει σειρά προωθητικών ενεργειών σε 16 καταστήματα της γερμανικής αλυσίδας KAUFHOF, με προϊόντα από περίπου 20 ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες. Η ανταπόκριση των Γερμανών καταναλωτών είναι ιδιαίτερα θετική και τα στελέχη της αλυσίδας προσβλέπουν θετικά σε μελλοντική συνεργασία.

Ακόμη, σε συνεργασία με το Γραφείο ΟΕΥ Λισαβόνας θα πραγματοποιήσει 15νθημερο ελληνικών προϊόντων σε μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ τον ερχόμενο Απρίλιο. Επίσης, γίνονται προσπάθειες προετοιμασίας αντίστοιχων εκδηλώσεων σε σούπερ μάρκετ και "delicatessen" καταστήματα στην Τουρκία και τη Γαλλία.

Στο πλαίσιο των παράλληλων προωθητικών δράσεων προστίθεται και η generic παρουσίαση και γευσιγνωσία εμβληματικών ελληνικών προϊόντων, όπως τυριά, ελαιόλαδο, μέλι, γιαούρτι, σταφίδες, ελιές, χαλβάς, μαστίχα κα σε Γάλλους δημοσιογράφους και bloggers γαστρονομίας, κατά τη διάρκεια της ελληνικής συμμετοχής στην Δ.Ε. SIAL PARIS 2012.

Επίσης, σε συνεργασία με την ΕΕΔΕ και συγχρόνως με τους 3 εξαγωγικούς συνδέσμους της χώρας, ο ΟΠΕ υλοποιεί σειρά επιδοτούμενων σεμιναρίων για το εξαγωγικό εμπόριο, δίνοντας τη δυνατότητα να καταρτιστούν πανελλαδικά 6.800 άτομα με τον ΟΠΕ να συντονίζει και να οργανώνει τα σεμινάρια για 600 άτομα.