ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στον πάγο και τα μεγάλα έργα

Στον πάγο και τα μεγάλα έργα

Αναβολή παίρνει και η προώθηση των μεγάλων έργων, όχι όμως λόγω της προσφυγής στις κάλπες, αλλά κυρίως λόγω των καθυστερήσεων και της αβελτηρίας που παρουσίασε η απερχόμενη κυβέρνηση.

Το έργο του αεροδρομίου στο Καστέλι αναμένεται ότι θα οδηγηθεί σε νέα παράταση. Για το έργο, προϋπολογισμού 800 εκατ. ευρώ, ενδιαφέρονται οι κοινοπραξίες Ελλάκτωρ-Vinci, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ACS και J&P ΑΒΑΞ - Bouygues. Το έργο είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις προβλέψεις για την πορεία του ελληνικού τουρισμού και του κυκλοφοριακού φόρτου, μεγέθη που είναι δύσκολο να προσδιοριστούν μέχρι να αποκρυσταλλωθεί η πολιτική που θα εφαρμόσει το νέο οικονομικό επιτελείο.

Η σύμβαση παραχώρησης του οδικού άξονα Κόρινθος- Τρίπολη-Καλαμάτα τελεί υπό την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και εν συνεχεία της Βουλής, συνεπώς η εκκρεμότητα παρατείνεται μέχρι τη λειτουργία της νέας Βουλής. Το παρήγορο με το έργο είναι ότι έχει αποπερατωθεί σε ποσοστό 95%, κάνοντας τη διαδρομή Αθήνα- Καλαμάτα περίπου 2 ώρες και κάτι. Ωστόσο, μέχρι να εγκριθεί η αναθεωρημένη σύμβαση παραχώρησης, θα εκκρεμεί η ολοκλήρωση του κλάδου Λεύκτρο- Σπάρτη και του περιφερειακού δρόμου της Καλαμάτας.

Το ίδιο έργο θα δούμε και για το έργο της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας, προϋπολογισμού 350 εκατ. ευρώ. Παρόμοια είναι η εξέλιξη στην υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας – Αιτωλοακαρνανίας.

Και πάμε στη γραμμή 4 του μετρό. Η δημοπράτηση του πρώτου τμήματος από το Άλσος Βεΐκου μέχρι το Γουδή, έπρεπε να έχει γίνει έως...σήμερα το βράδυ (31/12/2014), όπως είχε διαβεβαιώσει ο αρμόδιος υπουργός Μ. Χρυσοχοΐδης. Το αρχικό χρονοδιάγραμμα προέβλεπε ότι ο διαγωνισμός θα διαρκέσει ένα χρόνο, με τις κατασκευαστικές εργασίες να ξεκινούν αρχές 2016 και να αναμένεται να ολοκληρωθούν μετά από επτά χρόνια. Αυτές τις προθεσμίες, προφανώς πρέπει να τις ξεχάσουμε...

Σχετικές ειδήσεις