Πιστώνεται από Δευτέρα η κάρτα αλληλεγγύης
Ενεργοποιείται τη Δευτέρα 24 Αυγούστου, για δεύτερη φορά, η κάρτα αλληλεγγύης, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
Τι αναφέρει αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Aπό το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης ανακοινώνεται ότι τη Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2015, ενεργοποιείται για δεύτερη φορά η κάρτα αλληλεγγύης, στην προγραμματισμένη, εξ αρχής, ημερομηνία. Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη φορά που ενεργοποιήθηκε η κάρτα ήταν η 24η Ιουλίου, ενώ ο συνολικός προγραμματισμός της αφορά 9 μήνες»
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT