Μήνυμα Μητσοτάκη σε Ράμα: Δεν θα βάλω νερό στο κρασί μου

Καλώντας τους Έλληνες του εξωτερικού να πάρουν…

Απίστευτο περιστατικό στη Μυτιλήνη: 19χρονη μετέφερε στη βαλίτσα της... 21χρονο

Στο πλοίο της γραμμής με προορισμό το…

Βαγγέλης Μαρινάκης: «Το Μαξίμου βρίσκεται σε πανικό»

Απάντηση στο πρωτοσέλιδο της Εφημερίδας των Συντακτών,…

Θρήνος στα Καμένα Βούρλα: Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Απόστολος Τσιτσιπάς

Σκοτώθηκε σε τροχαίο στη Μεταμόρφωση.

Φθιώτιδα: Τρόμος με το φάντασμα του Μπρόκεν στο Μαυρίλο - Οι εικόνες που «τρέλαναν» τους κατοίκους

Μια φιγούρα, που η θέα της καθηλώνει…

Ξαφνικό «κανόνι» για αεροπορική εταιρεία: Ξέμειναν εκατοντάδες τουρίστες στην Κρήτη

Ξαφνικό «κανόνι» για αεροπορική εταιρεία: Ξέμειναν εκατοντάδες τουρίστες στην Κρήτη

Aίτηση πτώχευσης αναμένεται να υποβάλει σήμερα Τρίτη (02/10) η αεροπορική εταιρεία Primera Air, η οποία άφησε στον… αέρα εκατοντάδες τουρίστες στην Κρήτη

Περίπου 400 τουρίστες που επρόκειτο να αναχωρήσουν από τα Χανιά με πτήσεις της Primera Air, παραμένουν στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» και αναζητείται λύση για την επιστροφή στις πατρίδες τους.

Μιλώντας στο Flashnews.gr επιβάτιδα από τη Δανία, είπε: «Δεν μας είχε πει κανείς τίποτα, ήρθαμε στο αεροδρόμιο και κάποια στιγμή από στόμα σε στόμα μάθαμε ότι η εταιρεία χρεοκόπησε γι' αυτό δεν ταξιδεύουμε. Μετά ήρθε κάποιος και μας είπε ότι η πτήση ακυρώνεται και δεν έχει καμία ενημέρωση για το τι θα συμβεί από εδώ και στο εξής. Έχουμε μείνει εδώ και δεν γνωρίζουμε για πόσο θα μείνουμε, αν θα μας πάνε σε κάποιο ξενοδοχείο ή θα παραμείνουμε στο αεροδρόμιο, αν θα έρθει άλλη εταιρεία να μας πάρει και πότε θα φύγουμε».

Σε ανακοίνωσή της σήμερα Τρίτη (02/10), στην ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει:

«Αγαπητοί επιβάτες

Η αεροπορική εταιρεία Primera Air και οι κώδικες IATA PF και 6F έχουν ανασταλεί από σήμερα, 2 Οκτωβρίου 2018. Εκ μέρους της ομάδας της Primera Air, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, λέμε αντίο σε όλους εσάς. Επισκεφθείτε το primeraair.com για περαιτέρω ενημερώσεις τις επόμενες μέρες. Οι επιβάτες τουριστικών εταιρειών σας προτείνουν να απευθυνθείτε στους Tour Operators και τους πράκτορες για περισσότερες πληροφορίες και ενέργειες. Καταλαβαίνετε ότι οι συνήθεις επιλογές για επαφές (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου) δεν μπορούν πλέον να προσφερθούν».

Δείτε την ανακοίνωση της εταιρείας στο Facebook: