ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τσίπρας σε 42 δευτερόλεπτα: Γιατί φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και για το φιάσκο με τον «Τζόκερ»

Τσίπρας σε 42 δευτερόλεπτα: Γιατί φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και για το φιάσκο με τον «Τζόκερ»

Νέα αιχμηρή κριτική από τον πρώην πρωθυπουργό κατά της κυβέρνησης. 

Στην επέμβαση της αστυνομίας στις αίθουσες προβολής του «Τζόκερ» επανήλθε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας από την Κρήτη όπου περιοδεύει, διακωμωδώντας τις αντιδράσεις της κυβέρνησης.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Κατέληξαν στο "φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ".

Στο σχετικό απόσπασμα που ανέβασε ο Αλέξης Τσίπρας στο Instagram, μιλώντας με το μικρόφωνο στο χέρι και περπατώντας ανάμεσα στους συγκεντρωμένους, λέει: «Το πρόβλημα προσπαθήσανε την άλλη μέρα να το αποσιωπήσουνε, να το διακωμωδήσουνε, είπανε ότι πρόκεται για fake news, μετά είπανε ότι πρόκειται για κάποιους γονείς που τσακώθηκαν και φωνάξανε την αστυνομία, μετά είπανε ότι το υπουργείο Πολιτισμού ευθύνεται γιατί κάποιοι υπάλληλοι φωνάξανε την αστυνομία, μετά βγήκε η Μενδώνη και είπε ότι δεν φταίει το υπουργείο Πολιτισμού αλλά η αστυνομία, μετά βγήκε ο Χρυσοχοϊδης και είπε ότι δεν φταίει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αλλά φταίει το υπουργείο Πολιτισμού, και μετά όλοι μαζί συμφωνήσαν ότι φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ. Αυτή είναι η πραγματικότητα».

Υπενθυμίζεται πως ο Αλέξης Τσίπρας, αμέσως μετά την «εισβολή» αστυνομικών στον κινηματογράφο στο κέντρο της Αθήνας είχε εξαπολύσει σφοδρά πυρά κατά της κυβέρνησης.

Ανέφερε ότι και ο ίδιος παρακολούθησε την επίμαχη ταινία το περασμένο Σάββατο και σχολίασε ότι «την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης».

Ακολουθεί ολόκληρο το μήνυμα του πρώην πρωθυπουργού:

«Το περασμένο Σάββατο πήγα σινεμά, ευτυχώς στο κινηματογράφο Αθήναιον και όχι στο ΑΕΛΛΩ. Σε μια κατάμεστη αίθουσα, κυρίως από νέα παιδιά, παρακολούθησα την ταινία που σπάει ταμεία σε Ευρώπη και Αμερική, το Τζόκερ.

Στο τέλος της ταινίας αυθόρμητα η αίθουσα ξέσπασε σε χειροκροτήματα, πράγμα εξαιρετικά σπάνιο για κινηματογραφικό θέαμα.

Πέραν της μοναδικής ερμηνείας του Χοακίν Φίνιξ, η ταινία καταπιάνεται με δυο πολύ καυτά κοινωνικά ζητήματα. Τη ψυχική νόσο και το μπούλινγκ απέναντι στους ασθενείς και ταυτόχρονα τη συστημική ταξική αδικία. Την αδικία που γεννά το ταξικό μίσος και κάποια στιγμή την εξέγερση των από κάτω, σε ένα καλοδουλεμένο κοινωνικό οικονομικό και μιντιακό σύστημα, που παρά τη συντονισμένη προσπάθειά του να παράξει κοινωνικό αυτοματισμό και συγκρούσεις μεταξύ των κοινωνικών ομάδων που ελέγχει, κάποια στιγμή χάνει τον έλεγχο.

Βγαίνοντας από τον κινηματογράφο, είχα την αίσθηση ότι μετά από πολύ καιρό το Hollywood φτιάχνει, ίσως άθελά του, μια δυνατή ταινία με έντονο κοινωνικό αλλά και ευρύτερα πολιτικό περιεχόμενο. Χωρίς όμως ταυτόχρονα να το κραυγάζει, χωρίς να σε παίρνει από το χέρι για να σου υποδείξει το μήνυμα.

Που να φανταστώ ότι μια εβδομάδα αργότερα η νέα «προοδευτική» κυβέρνηση της ΝΔ, με εντολή μάλιστα λειτουργών του Υπουργείου Πολιτισμού, θα έβαζε την ΕΛ.ΑΣ να αποκαταστήσει τη τάξη; Και να μας επιστρέψει αισίως στη δεκαετία του '60, ίσως και ακόμη πιο πίσω... Την τάξη που δεν κατάφεραν να επιβάλουν τα όργανά της στο Γκόθαμ Σίτι, την αποκατέστησε τελικά το Σάββατο το βράδυ στον κινηματογράφο ΑΕΛΛΩ ο κος Χρυσοχοίδης. Όχι παίζουμε.

ΥΓ: Η φωτογραφία προφανώς αποτελεί φωτομοντάζ των δημιουργών του διαδικτύου. Εμπνευσμένη θα έλεγα...#joker»