Νέα συνάντηση για την αξιοποίηση των λιμένων αύριο από Βαρβιτσιώτη
Το θέμα της αξιοποίησης των λιμανιών του ΟΛΠ και του ΟΛΘ, αλλά και τα νέα επενδυτικά πλάνα της COSCO, θα εξεταστούν σε ευρεία συνάντηση που θα έχει αύριο, στις 4 το απόγευμα, στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, στην Ακτή Βασιλειάδη, ο αρμόδιος υπουργός, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης θα συναντηθεί με τον πρόεδρο της COSCO GROUP, Πλοίαρχο Γουέι Τζιαφού, τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Στέλιο Σταυρίδη και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ταμείου, Γιάννη Εμίρη.
Ο υπουργός Ναυτιλίας είχε ανάλογη συνάντηση για το ίδιο θέμα σήμερα με τον πρόεδρο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη, με στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ και παρουσία εκπροσώπου του πρωθυπουργού.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT