Καταδικάζει τη βεβήλωση του μνημείου ολοκαυτώματος ο Κικίλιας
Με αφορμή τη βεβήλωση του Μνημείου Ολοκαυτώματος στην Αθήνα, ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, κ. Βασίλης Κικίλιας δήλωσε:
«Θέλω να καταδικάσω αυτή την αποτρόπαια πράξη και να τονίσω, ότι η Πολιτεία δεν θα δείξει καμία ανοχή σε αυτούς που προσβάλουν την μνήμη χιλιάδων συνανθρώπων μας που έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια του Ολοκαυτώματος.»
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:52
∙
WHAT THE FACT
«Date–flation»: Γιατί η Gen Z προτιμά τη μοναξιά από ένα ραντεβού των 250 ευρώ
14:30
∙
ANNOUNCEMENTS