Τηλεφωνική επικοινωνία Λαγκάρντ – Λιου μετά το τέλος της Συνόδου
Τηλεφωνική επικοινωνία είχε η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ με τον υπουργό Οικονομικών των ΗΠΑ, Τζακ Λιου.
Όπως μετέδωσε το πρακτορείο Reuters, ο κ. Λιου τόνισε πως όλες οι πλευρές πρέπει να εργαστούν ώστε να υπάρξει συμφωνία για την Ελλάδα το ταχύτερο δυνατόν.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT