Συνάντηση Κουρουμπλή - Βερναρδάκη για προσλήψεις προσωπικού στο δημόσιο σύστημα Υγείας
Ο Υπουργός Υγείας κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής συναντήθηκε σήμερα με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Χριστόφορο Βερναρδάκη.
Κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα συντονισμού των δύο υπουργείων έτσι ώστε να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την άμεση ενίσχυση του δημόσιου Συστήματος Υγείας με 2.500 νέες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Συγκεκριμένα, ιατρικού, νοσηλευτικού και παραϊατρικού, διασωστών του ΕΚΑΒ κ.ά.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
14:44
∙
ANNOUNCEMENTS
«Ταξίδια Φωτός»: Η Νεφέλη Μασία παρουσιάζει τη νέα ατομική της έκθεση στη Ρόδο
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT