Συνάντηση Μητσοτάκη με τον Αμερικανό πρέσβη - Τι συζήτησαν για Ομπάμα
Με τον Αμερικανό πρέσβη στην Ελλάδα, Τζέφρεϊ Πάιατ, συναντήθηκε ο πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Πηγές της Πειραιώς αναφέρουν ότι συζητήθηκαν η προοπτική των διμερών σχέσεων Ελλάδας-ΗΠΑ, καθώς και η επικείμενη επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου, Μπαράκ Ομπάμα, στη χώρα μας.
Επίσης, εξετάστηκε η πορεία των διακοινοτικών συνομιλιών για την επίλυση του Κυπριακού, καθώς και οι εξελίξεις σε σημαντικά περιφερειακά ζητήματα.
Τέλος, υπήρξε ανταλλαγή απόψεων για θέματα της τρέχουσας πολιτικής και οικονομικής επικαιρότητας στην Ελλάδα.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT