Τη Δευτέρα συνεδριάζει η Κ.Ο. της ΝΔ
Την ερχόμενη Δευτέρα θα συνεδριάσει η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας, σύμφωνα με ανακοίνωση του κόμματος.
Πρόκειται για την πρώτη συνεδρίαση του οργάνου, μετά την απόφαση του προέδρου του κόμματος κ. Αντώνη Σαμαρά να στηρίξει τη μεταβατική κυβέρνηση υπό τον Λουκά Παπαδήμο, με μη εκλεγμένα στελέχη της ΝΔ.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
11:15
∙
WHAT THE FACT
Η χώρα που αναδύεται ως το «νέο Ντουμπάι»: Τόνοι χρυσού εξορύσσονται από το έδαφός της
11:15
∙
WHAT THE FACT