ΜΠΑΣΚΕΤ

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Μονόδρομος η επίλυση του προβλήματος

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Μονόδρομος η επίλυση του προβλήματος

Άμεση ήταν η απάντηση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού ότι απεστάλη επιστολή στην πρώτη αναφορικά με το ζήτημα που αφορά στο σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ελέγχου πρόσβασης στο κλειστό του ΟΑΚΑ και τη διαθεσιμότητα του για τους «πράσινους»

Κύκλοι της ΚΑΕ επισημαίνουν πως η θέση της αναφορικά με το θέμα είναι «ότι έχει αποδεδειγμένα και με κάθε επισημότητα ζητήσει την παράδοση για λειτουργία του συστήματος ελέγχου εισόδου ήδη από τον Ιούλιο του 2012 και έπειτα με επανειλημμένες επιστολές και συναντήσεις».

Προσθέτουν ότι «ακριβώς επειδή η ΓΓΑ προέβαλε νομικά και πραγματικά κωλύματα για την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία του, εξαντλήθηκε η συζήτηση για τις "πιθανές εναλλακτικές λύσεις", τις οποίες τώρα εκ νέου καλεί να εξεταστούν» και καταλήγουν με την επισήμανση «εν πάση περιπτώσει, επειδή η επίλυση του ζητήματος αποτελεί μονόδρομο, μετά από την τοποθέτηση της ΓΓΑ, αναμένουμε στον επόμενο αγώνα τα τουρνικέ να λειτουργούν και όπως πρέπει».

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός , που εδώ και καιρό κρούει τον κώδωνα του κινδύνου στις αρχές αναφορικά με το ζήτημα αυτό, φρόντισε να απαντήσει στη λίγη ώρα πριν σχετική ανακοίνωση από πλευράς Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού όπου αναφέρονται τα παρακάτω:
«Σε απάντηση της με αρ. πρωτ. 157/30-10-2014 επιστολής σας, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει με το από 4-4-2014 έγγραφο μας, το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ελέγχου πρόσβασης στο κλειστό του ΟΑΚΑ είναι διαθέσιμο προς λειτουργία και χρήση από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2010. Προϋπόθεση παραμένει η υποβολή επίσημου αιτήματος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός προς την ΓΓΑ για την παραχώρηση της χρήσης του, το οποίο εκκρεμεί.

Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων, η ΓΓΑ και το ΟΑΚΑ υλοποιεί άμεσα την εγκατάσταση γραμμής διαδικτύου.

Ως προς την πρόθεσή σας να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων της εταιρίας με την οποία συνεργάζεστε, το σύστημα θα πρέπει να καλύπτει το σύνολο των προδιαγραφών της υφιστάμενης εγκατάστασης.

Είμαστε στη διάθεσή σας για την άμεση εκπαίδευση των στελεχών σας στην λειτουργία του συστήματος, καθώς και για την εξέταση με τη συμμετοχή σας από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΓΓΑ και του ΟΑΚΑ, όλων των τυχόν εναλλακτικών λύσεων».

Πηγή: onsports.gr

Σχετικές ειδήσεις