Ολυμπιακός: Αυτά είπε ο Μπλατ για την αποχώρηση από το ΟΑΚΑ
Ο Ντέιβιντ Μπλατ πήρε θέση για όσα έγιναν στο ΟΑΚΑ στον ημιτελικό Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ.
Εν όψει της αναμέτρησης με την Εφές ο Ντέιβιντ Μπλατ τοποθετήθηκε για την αποχώρηση του Ολυμπιακού από τον ημιτελικό με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ.
«Είναι ζήτημα δικαιοσύνης και ηθικής. Όταν φτάνεις στην απόγνωση χρειάζεται να κάνεις κινήσεις απόγνωσης για να το αντιμετωπίσεις. Είμαι 100% με τη διοίκηση», ανέφερε.
Διαβάστε περισσότερα στο Onsports.gr
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
10:49
∙
WHAT THE FACT
Η μεγάλη απάτη των ημερολογίων του Χίτλερ που έπεισε ιστορικούς και μέσα ενημέρωσης
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT