Βρύζας: Έχουμε υπευθυνότητα
Για την υπευθυνότητα που έχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς στον τελικό του Κυπέλλου, για την ομαλή του διεξαγωγή, μίλησε ο Ζήσης Βρύζας.
«Είναι ένας τελικός Κυπέλλου, μια γιορτή. Όλοι οι φορείς έχουμε την υπευθυνότητα να χαρούμε αυτό το παιχνίδι και να είναι όπως πρέπει, γιατί καταλαβαίνετε ότι οι δυσκολίες είναι στη μετακίνηση αρκετού κόσμου από τη Θεσσαλονίκη. Ελπίζω να πάνε όλα καλά», ήταν η τοποθέτηση του προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, μετά το τέλος της συνάντησης με τον Υπουργό Πολιτισμού, τον Υφυπουργό Αθλητισμού και εκπροσώπους της ΕΛ.ΑΣ.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT