Καϊκούτ: «Έχουμε δύσκολο έργο»
Πολύ δύσκολο έργο είναι το έργο της Κέρκυρας απέναντι στο Λεβαδειακό όπως τόνισε ο Σάσα Καϊκούτ στην κάμερα της Nova.
«Έχουμε ένα δύσκολο παιχνίδι. Το παιχνίδι κόντρα στα Γιάννενα ήταν αρκετά δύσκολο. Ελπίζω να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα», τόνισε ο άσος της ομάδας των Φαιάκων και πρόσθεσε:
«Ο Λεβαδειακός είναι ένας δύσκολος αντίπαλος και ξέρουμε ότι θα έχουμε ένα δύσκολο έργο».
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
07:20
∙
WHAT THE FACT
Πώς ένας διπλός γάμος θα κατέληγε σε τραγωδία λόγω καύσωνα - Κατέρρεαν οι καλεσμένοι
09:12
∙
WHAT THE FACT