Αποζημίωση για ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις - Πώς θα τη λάβετε

Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου

Αποζημίωση για ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις - Πώς θα τη λάβετε
Unsplash

Προστασία στους πολίτες που δέχονται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών παρέχει η ελληνική νομοθεσία. Σύμφωνα με το άρθρο 11 του νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών πρέπει να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11», στο οποίο έχουν το δικαίωμα να εγγράφονται οι συνδρομητές που δεν θέλουν να δέχονται τέτοιες κλήσεις.

Η νομοθεσία αυτή ενισχύθηκε πρόσφατα από την απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου, που έκρινε πως η πρόβλεψη του ελάχιστου ποσού των 10.000 ευρώ είναι συνταγματική και αποτρεπτική απέναντι σε εταιρείες που παραβιάζουν συστηματικά τα δικαιώματα των πολιτών.

Σε περίπτωση που ο συνδρομητής, αν και δηλωμένος στο «μητρώο 11», εξακολουθεί να δέχεται ανεπιθύμητες τηλεφωνικές κλήσεις τότε, σύμφωνα με τον νόμο, δικαιούται πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης (ελάχιστο 10.000 ευρώ).

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή