ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

MINI: Οργανωτικές αλλαγές στον τομέα Πωλήσεων

MINI: Οργανωτικές αλλαγές στον τομέα Πωλήσεων

Από 1η Μαρτίου του 2015, ο Peter van Binsbergen αναλαμβάνει Ανώτερος Αντιπρόεδρος, Πωλήσεων και Μάρκετινγκ του BMW Group στη Γερμανία.

Ο 47-χρονος μηχανολόγος μηχανικός Peter van Binsbergen διατελεί σήμερα Επικεφαλής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της BMW Brilliance Joint Venture στην Κίνα. Ο κ. van Binsbergen ξεκίνησε την καριέρα στο BMW Group πριν από 20 χρόνια αναλαμβάνοντας ανώτερες θέσεις στα τμήματα προϊοντικού σχεδιασμού, μάρκετινγκ και πωλήσεων στη BMW Ν. Αφρικής. Ακολούθησε η BMW Ιαπωνίας, όπου διετέλεσε Διευθυντής Μάρκετινγκ. Συνέχισε στα κεντρικά γραφεία του BMW Group στο Μόναχο, όπου ηγήθηκε του τμήματος ανάπτυξης δικτύου πωλήσεων και του προγράμματος Future Retail του Group.

Ο Jochen Goller θα συνεχίσει στην Κίνα όπου θα αναλάβει διευρυμένο ρόλο ως γενικός Υπεύθυνος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της BMW Brilliance Joint Venture. Ο 48-χρονος κ. Goller διαθέτει σημαντική εμπειρία στην Κινέζικη αγορά και καθοδηγεί τη MINI από το 2013. Κατά τη διάρκεια της 15χρονης θητείας του στο BMW Group, είχε διατελέσει Επικεφαλής Μάρκετινγκ της BMW στην Κίνα και έπειτα επέστρεψε στην Ευρώπη για να αναλάβει Επικεφαλής της μάρκας MINI σε Μ. Βρετανία και Ιρλανδία.

Από 1η Μαρτίου του 2015, ο Sebastian Mackensen αναλαμβάνει τη μάρκα MINI. Ο κ. Mackensen (43 ετών) προσήλθε στο BMW Group τον Οκτώβριο του 2013 ως Επικεφαλής Πωλήσεων MINI. Έχει σπουδάσει 'Διοίκηση Επιχειρήσεων' και διαθέτει σημαντική εμπειρία σε πωλήσεις αυτοκινήτων στην premium αυτοκινητοβιομηχανία της Γερμανίας και άλλων χωρών.

Από 1η Μαρτίου του 2015, ο Bernard Kuhnt αναλαμβάνει Υπεύθυνος των Εισαγωγικών Αγορών της BMW. Στο παρελθόν, ο 47-χρονος είχε διατελέσει Υπεύθυνος Ευρωπαϊκών Πωλήσεων στη Jaguar Land Rover, ενώ διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Στη νέα του θέση, θα είναι Υπεύθυνος Πωλήσεων του BMW Group σε πάνω από 80 χώρες.

Ο Uwe Dreher αναλαμβάνει τα ηνία του τομέα Μάρκετινγκ της BMW και των επιμέρους μαρκών BMW i και BMW M, από την 1η Απριλίου του 2015. Ο 40-χρονος είναι αυτή τη στιγμή Υπεύθυνος Μάρκετινγκ της BMW στη Βρετανία. Στον παρελθόν, είχε αναλάβει την επικοινωνία λανσαρίσματος της BMW i και του μοντέλου BMW i3.

Σχετικές ειδήσεις