ΗΠΑ: Αγρότης ανακάλυψε… μετεωρίτη με τον πιο απίθανο τρόπο – Ήταν επί 30 χρόνια στην κατοχή του

Φοβερή ανακάλυψη από αγρότη στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών.

Απίστευτη ανακάλυψη από έναν αγρότη στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, καθώς μία πέτρα που στήριζε την πόρτα του, ήταν στην πραγματικότητα ένας… μετεωρίτης, όπως έγραψε η ιστοσελίδα Science Alert!

Η ενδιαφέρουσα ιστορία για τον τρόπο με τον οποίο ο μετεωρίτης περιήλθε στην κατοχή του αγρότη

Το μακρινό 1988, ο Ντέιβιντ Μάζουρεκ αγόρασε ένα αγρόκτημα στο Έντμορ του Μίσιγκαν. Καθώς ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τον ξεναγούσε, ο Μάζουρεκ παρατήρησε έναν μεγάλο, παράξενο βράχο τοποθετημένο μπροστά από μία πόρτα ενός υπόστεγου. Όταν ρώτησε τον ιδιοκτήτη για τον βράχο, εκείνος τού είπε ότι ήταν μετεωρίτης.

Τη δεκαετία του ’30, ο ιδιοκτήτης μαζί με τον πάτερα του είδαν τον μετεωρίτη να πέφτει με πολύ θόρυβο στο αγρόκτημά τους. Το επόμενο πρωί, ανακάλυψαν τον κρατήρα και ξέθαψαν τον μετεωρίτη, ο οποίος ήταν ακόμα ζεστός. Ο ιδιοκτήτης τού ανέφερε ότι ο μετεωρίτης είναι μέρος του αγροκτήματος και έτσι, μπορεί να τον κρατήσει, αν το αγοράσει.

Έτσι, ο Μάζουρεκ κράτησε τον διαστημικό βράχο για 30 χρόνια και συνέχισε να τον χρησιμοποιεί ως στοπ πόρτας. Ορισμένες φορές, τα παιδιά του έπαιρναν τον μετεωρίτη για τον δείξουν στο σχολείο και να διηγηθούν την ιστορία του. Όταν, όμως, ο αγρότης άρχισε να διαβάζει ιστορίες άλλων ανθρώπων που έβρισκαν και πουλούσαν μικρά κομμάτια μετεωριτών, σκέφθηκε να τον δείξει σε κάποιον ειδικό για να τον εκτιμήσει. Έτσι, το 2018, απευθύνθηκε στην Μόνα Σιρμπέσκου, γεωλόγο στο Central Michigan University (CMU) και τής ζήτησε να εξετάσει τον βράχο για να δει αν όντως είναι μετεωρίτης.

Η «αστρονομική» τιμή πώλησης

«Κατάλαβα αμέσως ότι πρόκειται για κάτι ξεχωριστό», είχε επισημάνει τότε η Σιρμπέσκου, μετά την έρευνα του αντικειμένου. «Είναι το πολυτιμότερο δείγμα που έχω κρατήσει ποτέ στη ζωή μου, από επιστημονική άποψη και από καταβολής χρημάτων», προσέθεσε.

Τελικά, ο αγρότης πούλησε τον μετεωρίτη του στο Abrams Planetarium του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, δίνοντας το 10% ως δωρεά στο τμήμα γεωεπιστημών και ατμοσφαιρικών επιστημών του πανεπιστημίου. Η τιμή του ανέρχεται στα 75.000 δολάρια.