ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ακρίβεια: Δεν πέρασαν οι μειώσεις τιμών σε όλα τα προϊόντα, παρά τα νέα μέτρα

Ακρίβεια: Δεν πέρασαν οι μειώσεις τιμών σε όλα τα προϊόντα, παρά τα νέα μέτρα
Eurokinissi

Μετά και τη σημερινή εφαρμογή των μέτρων, φαίνεται να επικρατεί ένα αλαλούμ στις τιμές. Παρά τις μειώσεις στις αρχικές τιμές, αυτές δεν έφτασαν μέχρι το ράφι.

Aπό σήμερα Παρασκευή 1 Μαρτίου τίθενται σε εφαρμογή τα νέα μέτρα κατά της ακρίβειας, και, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, οι καταναλωτές θα αρχίσουν να βλέπουν μειώσεις στις τιμές χιλιάδων βασικών προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Στάση αναμονής για το πώς θα διαμορφωθούν οι τελικές τιμές των προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ τηρούν λιανέμποροι και καταναλωτές. Σύμφωνα με την κυβέρνηση, η μείωση των αρχικών τιμών σε απορρυπαντικά, καθαριστικά, είδη προσωπικής υγιεινής και βρεφικές πάνες στα οποία μπαίνει κόφτης 30% στις προωθητικές ενέργειες, ανέρχεται στο 15%.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας επεσήμανε: «Απαντάμε με δραστικά και διαρθρωτικά μέτρα στο πρόβλημα της ακρίβειας και του πληθωρισμού που βαραίνει τους πολίτες. Ήδη, οι καταναλωτές από αύριο (1/3), θα αρχίσουν να βλέπουν μειώσεις στις τιμές χιλιάδων βασικών προϊόντων στα ράφια των σούπερ μάρκετ».

Σύμφωνα με την τηλεόραση του Open μετά και τη σημερινή εφαρμογή των μέτρων, φαίνεται να επικρατεί ένα αλαλούμ στις τιμές. Παρά τις μειώσεις στις αρχικές τιμές, αυτές δεν έφτασαν μέχρι το ράφι. Για παράδειγμα, ένα απορριπαντικό σε ταμπλέτες είχε αύξηση στην τιμή του, χθες κόστιζε 9,98 ενώ σήμερα 10,90.

Tι αναφέρει η Ένωση Μικρομεσαίων Σουπερμάρκετ Ελλάδας

Οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι μείωσαν τους τιμοκαταλόγους τους από 5% μέχρι 35% είπε στο ΕΡΤNEWS ο πρόεδρος της Ένωσης Μικρομεσαίων Σουπερμάρκετ Ελλάδας Γιάννης Πηλίδης.

Κάνουν, είπε, αυτό που ζητούσε πάντοτε και η κυβέρνηση και όλος ο κόσμος, να έχουν δηλαδή μόνιμα χαμηλές τιμές. Το μόνιμα χαμηλωμένη τιμή είναι κέρδος για τον καταναλωτή. Υπάρχουν όμως και εταιρείες που δεν κάνανε μειώσεις τιμοκαταλόγου, σε αυτές έχουν απαγορεύσει να κάνουνε προσφορές, άρα τα προϊόντα τους παραμένουν ακριβά στο ράφι και προφανώς δεν πουλάνε, είπε.

Η πλειονότητα όμως έχει μπει στη λογική της μείωσης των τιμοκαταλόγων. Αυτό το μέτρο, αν διαρκέσει σε μόνιμη βάση, είναι αυτό που ήθελε και η αγορά, συμπλήρωσε ο ίδιος.