Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να «νικήσεις» την ουρολοίμωξη

Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να «νικήσεις» την ουρολοίμωξη

Οι ουρολοιμώξεις δεν είναι σπάνιο φαινόμενο, ειδικότερα τους θερινούς μήνες.

Τα βακτήρια, που εισέρχονται στην ουρήθρα και απομακρύνονται γρήγορα με την ούρηση, κάποιες φορές ξεπερνούν τη φυσική άμυνα του οργανισμού και προκαλούν λοιμώξεις. Η συχνοουρία, η αίσθηση καψίματος, ο πόνος χαμηλά στην κοιλία ή η παρουσία αίματος κατά την ούρηση, είναι μόνο μερικά από τα συμπτώματα που μπορεί να εμφανίσει κάποιος που αντιμετωπίζει το πρόβλημα. Παρόλα αυτά, η πρόληψη είναι καλύτερη από τη θεραπεία, για αυτό συγκεντρώσαμε μερικές τροφές που πρέπει να εντάξεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα, για να παραμείνεις υγιής και να απολαύσεις τις διακοπές σου ανενόχλητος.

Νερό!

Τα οφέλη του νερού για τον οργανισμό μας και ειδικότερα για την καλή λειτουργία του ουροποιητικού μας συστήματος είναι πολλά. Προσπάθησε να καταναλώνεις τις απαραίτητες ποσότητες που χρειάζεται το σώμα σου καθημερινά, δηλαδή περίπου οκτώ ποτήρια. Παράλληλα, δοκίμασε να αποφύγεις τον καφέ και τα αναψυκτικά, καθώς η καφεΐνη που περιέχουν μπορεί να προκαλέσει ερεθισμούς στην ουροδόχο κύστη, και απόφυγε τις τροφές που περιέχουν πολύ αλάτι και μπορεί να προκαλέσουν κατακράτηση υγρών.

Φρούτα και λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πάντα βασικά συστατικά μίας ισορροπημένης διατροφής, καθώς προσφέρουν στον οργανισμό μας βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας. Ποια φρούτα πρέπει όμως, να επιλέξεις προκειμένου να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα και να το θωρακίσεις απέναντι στα μικρόβια που μπορούν να προκαλέσουν μεταξύ άλλων και ουρολοιμώξεις; Τα φρούτα και λαχανικά που είναι πλούσια σε βιταμίνη C, όπως για παράδειγμα τα πορτοκάλια και οι πιπεριές, είναι ιδανική επιλογή!

trofes2

Cranberries

Οι μικροί κόκκινοι καρποί με τις θαυματουργές ιδιότητες μπορούν να σε ωφελήσουν σημαντικά, αποτρέποντας την εγκατάσταση των μικροβίων στα τοιχώματα του ουροποιητικού σου. Φυσικά για να έχουν αποτελεσματική δράση, πρέπει να καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες. Ένας εύκολος τρόπος για να το εντάξεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα είναι το συμπλήρωμα διατροφής SUPERFOODS® CRANBERRY 5000, που σου προσφέρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι. Μέχρι 3 δισκία την ημέρα αρκούν!

Προβιοτικά

Στον οργανισμό μας πέρα από βλαβερά βακτήρια, υπάρχουν και ωφέλιμα, τα οποία βοηθούν στην απομάκρυνση των παθογόνων μικροοργανισμών που μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα υγείας. Το κεφίρ και το γιαούρτι είναι τροφές που πρέπει να καταναλώνεις προκειμένου να αποφύγεις τις ουρολοιμώξεις. Αν είσαι πάσχοντας και λαμβάνεις αντιβιοτικά, τότε πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου τα γαλακτοκομικά προϊόντα για να αποφύγεις περαιτέρω προβλήματα, όπως η εμφάνιση κολπίτιδας στις γυναίκες.

trofes3

Φυτικές ίνες

Να εντάξεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα τροφές όπως το μαύρο ρύζι, τα όσπρια, τα καρότα και τα προϊόντα ολικής άλεσης. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν είναι απαραίτητες για το έντερό μας, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που οι ουρολοιμώξεις μπορεί να σχετίζονται με προβλήματα δυσκοιλιότητας.

Μικρές αλλαγές στη διατροφή σου αρκούν για να αποφύγεις τις ουρολοιμώξεις. Σε συνδυασμό με τη φροντίδα για την υγιεινή της ευαίσθητης περιοχής, καθώς και τις συχνές επισκέψεις στην τουαλέτα, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι τίποτα δεν θα χαλάσει τις διακοπές σου.