Μια Lotus Elise όπως δεν την έχετε ξαναδεί

Το πρώτο πρότζεκτ της Get Lost μεταμορφώνει την εμβληματική Elise S1 σε ένα αυτοκίνητο για εκτός δρόμου περιπέτειες.

Του Γιάννη Σκουφή

Ο κόσμος των σπορ αυτοκινήτων είναι γεμάτος από εξαίσια παραδείγματα αλλά λίγα ξεχωρίζουν όσο η πρώτη γενιά της Lotus Elise S1. Λατρεμένη από όσους γνωρίζουν, αλλά ξεχασμένη από το ευρύ κοινό, δεν έφτασε ποτέ τη φήμη ή την αξία μεταπώλησης π.χ. μίας Porsche 911. Ωστόσο, η νεοσύστατη Get Lost πιστεύει ότι ήρθε η ώρα αυτό να αλλάξει.

Η Get Lost ιδρύθηκε από τον φωτογράφο George Williams (γνωστό και ως GFWilliams) και το πρώτο της δημιούργημα, το Project Safari, βασίζεται στην Elise S1. Η οποία έχει σχεδιαστεί από την αρχή με στόχο τη διασκέδαση στην οδήγηση και τις ικανότητες εκτός δρόμου.

Η μετατροπή (ή καλύτερα μεταμόρφωση) δεν ολοκληρώνεται με μια απλή ανάρτηση και φουσκωμένα φτερά. Το ύψος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 100 χιλιοστά, η ανάρτηση είναι εντελώς custom και χρησιμοποιούνται ελαστικά παντός εδάφους. Επιπρόσθετα, έχουν προστεθεί πιο φαρδιά φτερά πίσω, τετραγωνισμένοι προβολείς, λευκοί τροχοί τύπου ράλι, καθρέφτες αγωνιστικού τύπου και εμπρός προβολείς ομίχλης για πιο σκληροπυρηνική εμφάνιση και χρήση.

Από πλευράς μηχανικών χαρακτηριστικών, η Get Lost δεν δίνει σαφείς λεπτομέρειες. Πάντως, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά, όπως και στην οροφή, αφήνουν να εννοηθεί πως πρόκειται για κάτι μεγαλύτερο από το αρχικό τετρακύλινδρο σύνολο, ίσως έναν V6, αν κρίνει κανείς από το μέγεθος και τον αριθμό των εισαγωγών.

Το όλο πακέτο συμπληρώνεται από διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και υδραυλικό χειρόφρενο, δείχνοντας ότι το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί όχι μόνο για χάζι στο Instagram αλλά και για παιχνίδια μακριά από την άσφαλτο.

Οι παραδόσεις των πρώτων αυτοκινήτων έχουν προγραμματιστεί για αργότερα μέσα στο έτος, ενώ η εταιρεία δέχεται ήδη επιστολές ενδιαφέροντος. Το Project Safari σίγουρα δεν θα είναι για όλους, αλλά θα μπορούσε να σταθεί δίπλα σε αυτοκίνητα όπως η Porsche 911 Dakar ή η Lamborghini Huracan Sterrato.