Η Tesla μειώνει την παραγωγή του Cybertruck και τον αριθμό των εργαζομένων

Ο ενθουσιασμός έχει δώσει τη θέση του στην απογοήτευση και τον προβληματισμό.

Του Γιάννη Σκουφή

Η παρουσίαση του Cybertruck εξασφάλισε στην Tesla μεγάλη δημοσιότητα και κατά τα λεγόμενά της πάρα πολλές παραγγελίες και κρατήσεις.

Οι οποίες όμως, όπως αποδεικνύεται, δεν μετουσιώθηκαν σε πωλήσεις, με βασικούς λόγους τις ιδιαίτερα υψηλές τιμές -οι 39.990 δολάρια που είχαν αρχικά ανακοινωθεί είναι τουλάχιστον 70.000 στην πράξη- και τη μικρή αναλογικά αυτονομία. Πρόσφατα στα αρνητικά του Cybertruck προστέθηκε και ο κίνδυνος βανδαλισμού.

Το αποτέλεσμα είναι οι πωλήσεις του μέχρι τα τέλη Μαρτίου να είναι μόλις 50.000 μονάδες, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα ένα ιδιαίτερα μεγάλο στοκ. Αυτό ανάγκασε την αμερικανική εταιρεία, αυτή τη φορά χωρίς φανφάρες και ιαχές ενθουσιασμού φυσικά, να περιορίσει το ύψος της παραγωγής του στο μισό.

Αυτό φυσικά έχει αντίκτυπο και στους εργαζόμενους στη συναρμολόγηση του φουτουριστικού ημι-φορτηγού που έχουν επίσης μειωθεί κατά 50%.

Όσοι περίσσευαν είτε έχουν αποχωρήσει από την εταιρεία είτε έχουν μετατεθεί στην παραγωγή άλλων μοντέλων. Όπως το Model Υ, που παρά τη σημαντική μείωση των δικών του πωλήσεων σε όλο τον κόσμο, εξακολουθεί να έχει ζήτηση.