To Isuzu D-Max αφήνει πίσω του το πετρέλαιο

Αυτό ισχύει, τουλάχιστον για την πρώτη ηλεκτρική έκδοση του D-Max που παρουσίασε πρόσφατα η Isuzu και η οποία αναμένεται στην Ευρώπη μέσα στο 2026.  

To Isuzu D-Max αφήνει πίσω του το πετρέλαιο

Του Γιάννη Σκουφή

Η Isuzu εξελίσσει το ηλεκτρικό D-Max διατηρώντας τις δυνατότητες που το έχουν καθιερώσει ως ένα από τα κορυφαία «εργαλεία» για τον επαγγελματία. Συγκεκριμένα, το D-Max EV παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Επαγγελματικών στο Μπέρμιγχαμ, με την ιαπωνική εταιρία να το περιγράφει ως το πρώτο ηλεκτρικό pickup παραγωγής στην Ευρώπη που μπορεί να ανταποκριθεί στις πραγματικές απαιτήσεις ενός επαγγελματία.

Οπτικά, το ηλεκτρικό D-Max δεν διαφέρει και πολύ από τις υπάρχουσες εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου, αφού δεν υιοθετεί κλειστή μάσκα και περιορίζεται σε διακριτικά σήματα EV και φυσικά την απουσία εξατμίσεων. Η θύρα φόρτισης βρίσκεται στο ίδιο σημείο με το καπάκι του ρεζερβουάρ, ώστε να είναι οικείο στους χρήστες.

Κάτω από το αμάξωμα, το D-Max EV χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, με συνολική απόδοση 190 ίππων (140 kW) και 325 Nm. Έχει μόνιμη τετρακίνηση και διαθέτει το σύστημα Rough Terrain Mode για εκτός δρόμου διαδρομές. Η επιτάχυνση του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,1 δεύτερα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 129 χλμ./ώρα.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 66,9 kWh, προσφέροντας αυτονομία 263 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η ταχυφόρτιση μπορεί να γίνει μέχρι και με 50 kW, με την Isuzu να αναφέρει χρόνο περίπου μίας ώρας για τη φόρτιση από το 20% στο 80%. Η εγγύηση της μπαταρίας φτάνει τα 8 χρόνια ή τις 160.000 χιλιόμετρα.

Το πλαίσιο είναι τύπου σκάλας, ενώ η πίσω ανάρτηση δεν είναι με άκαμπτο άξονα και φύλλα σούστας ως είθισται αλλά με άξονα De-Dion για καλύτερη άνεση. Οι επαγγελματικές δυνατότητες του pickup διατηρούνται πλήρως, με ωφέλιμο φορτίο άνω των 1.000 κιλών και δυνατότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων. Η απόσταση από το έδαφος είναι 210 χιλιοστά, ενώ η ικανότητα διέλευσης από νερό φτάνει τα 600 χιλιοστά.

Το D-Max EV θα διατίθεται από το δεύτερο εξάμηνο του 2025 σε δύο εκδόσεις καμπίνας (Extended Cab και Double Cab) και σε δύο επίπεδα εξοπλισμού. Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τον Μάρτιο του 2026, με τις αρχικές αγορές να περιλαμβάνουν το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νορβηγία.

Σχόλια
Ροή Ειδήσεων Δημοφιλή