Η Cadillac «κλέβει» οδηγούς από την Tesla χάρη στο Lyriq
Η GM δηλώνει πως σχεδόν το 80% των αγοραστών ηλεκτρικών Cadillac προέρχεται από άλλες μάρκες, με αρκετούς να αφήνουν πίσω τους ένα Tesla.
Του Γιάννη Σκουφή
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί προνόμιο μόνο των πρωτοπόρων. Οι παραδοσιακές κατασκευάστριες εταιρείες έχουν αρχίσει να χτίζουν δυναμικά εξηλεκτρισμένες γκάμες και η Cadillac βρίσκεται στο κέντρο αυτής της στροφής, βλέποντας απροσδόκητα υψηλά ποσοστά επιτυχίας. Ακόμη και απέναντι στην Tesla.
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της General Motors στο CNBC, περίπου το 80% των αγοραστών των ηλεκτρικών Cadillac είναι καινούργιοι στη μάρκα. Από αυτούς, σχεδόν το 10% έρχεται απευθείας από ένα Tesla.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, περίπου το 25% των πρώην κατόχων Tesla που στρέφονται προς την Cadillac επιλέγουν το Lyriq. Το ηλεκτρικό SUV της Cadillac φαίνεται πως αποτελεί την αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια της αμερικανικής εταιρείας πολυτελείας να εδραιωθεί στην premium κατηγορία. Με αρχική τιμή μικρότερη από τις 55.000 ευρώ και με κρατικό μπόνους φορολογικής έκπτωσης περίπου 6.900 ευρώ, το Lyriq διαθέτει έναν τεχνολογικά προηγμένο διάκοσμο με κυρτή οθόνη OLED 33 ιντσών και αυτονομία που καλύπτει τις περισσότερες καθημερινές ανάγκες.
Ο Brad Franz, διευθυντής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Cadillac, τόνισε πως υπάρχει σαφής ευκαιρία για αύξηση του ποσοστού μετακίνησης από την Tesla. «Πάντα είχαμε κάποια κινητικότητα από κατόχους Tesla, γύρω στο 10% με 15%, αλλά τώρα βλέπουμε ξεκάθαρη αύξηση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πάντως, σύμφωνα με αναλυτές, η μετατόπιση από την Tesla δεν οφείλεται μόνο στο Lyriq, αλλά και σε ένα γενικότερο ρεύμα φυγής από τη μάρκα. Αρκετοί οδηγοί Tesla φαίνεται πως επιδιώκουν ενεργά να απομακρυνθούν -για ευνόητους λόγους- από την αμερικανική φίρμα, περισσότερο ως συνειδητή επιλογή παρά λόγω κάποιας μειονεξίας των μοντέλων.