ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Rotax Max Challenge: Οι τελικοί του 2014 στη Βαλένθια

Rotax Max Challenge: Οι τελικοί του 2014 στη Βαλένθια

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Rotax Max Challenge 2014, τελείωσε και επίσημα, αφήνοντας μία όμορφη ανάμνηση σε όσους συμμετείχαν σε αυτό.

Ανάμεσα στις ομάδες και τους οδηγούς που βρέθηκαν στη Βαλένθια της Ισπανίας για τους τελικούς του Rotax Max Challenge ήταν και τέσσερις Έλληνες οδηγοί, οι οποίοι συνέλεξαν εμπειρίες και εικόνες από μία μοναδική διοργάνωση.

Την Ελληνική ομάδα αποτελούσαν οι: Ζήσης Κουρής, στην κατηγορία Junior, Στέλιος Σαγανάς, στην κατηγορία Senior Max, Στέφανος Καμιτσάκης, στην κατηγορία DD2 και Σωτήρης Παπαχρήστου, στην κατηγορία DD2 Masters. Μαζί με τους, οι μηχανικοί Κώστας Θεοφίλου, Σωτήρης Γαλάτσης, Γιώργος Πολυχρονίδης και Φώτης Μαιτός, αλλά και τον Team Manager, της ελληνικής αποστολής, Δημήτρη Γαλάτση.

Τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα, καθώς η εμπειρία αυτή ήταν μοναδική, αλλά περιείχε και κάποιες ατυχίες για τους Έλληνες οδηγούς, που όμως πάλεψαν σκληρά και έδωσαν όλες τις ημέρες τον καλύτερό τους εαυτό. Η ενέργεια που υπήρχε στην ελληνική αποστολή, ήταν θετική και το πνεύμα συνεργασίας, εξαιρετικό. Έπειτα από την εγγραφή των οδηγών μας και την παραλαβή των καρτ, οι προπονήσεις ξεκίνησαν δυναμικά και οι τέσσερις Έλληνες προετοιμάζονταν για τα χρονομετρημένα που θα τους έδιναν την πρόσβαση στον ημιτελικό και τελικό, που όλοι με ανυπομονησία περιμέναμε.

Οι οδηγοί μας, Στέλιος Σαγανάς και Ζήσης Κουρής, πραγματοποίησαν μία καλή αρχή, όμως στη συνέχεια προχώρησαν στη δεύτερη ευκαιρία που είχαν την Παρασκευή, για να μπορέσουν να κερδίσουν μία θέση στον ημιτελικό του Σαββάτου και παρά την εξαιρετική τους προσπάθεια και την επιμονή τους, δεν τα κατάφεραν.

Ο Σωτήρης Παπαχρήστου, βρισκόταν σε αρκετά υψηλές θέσεις της κατηγορίας DD2 Masters, αλλά μετά από μία έξοδο, και έχοντας όμως ήδη κάνει το fastest lap του δεύτερου σκέλους, πραγματοποίησε την εκκίνηση της δεύτερης ευκαιρίας από την 3η θέση, όπου τελικά δεν κατάφερε να του δώσει το εισιτήριο για μία θέση στο μεγάλο Τελικό του Σαββάτου, αφού εγκατέλειψε στο δεύτερο γύρο.

Ο Στέφανος Καμιτσάκης, μαζί με το μηχανικό του Γιώργο Πολυχρονίδη, στην κατηγορία DD2, ήταν η ήρεμη δύναμη της ελληνικής αποστολής, καθώς ήταν ο μοναδικός Έλληνας οδηγός που κατάφερε με ευκολία να συμμετάσχει στον Τελικό του Σαββάτου!

Πραγματοποιώντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο γενικής, στο 2ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμαστικών και τον ταχύτερο γύρο στο 3ο προκριματικό σκέλος, διαγράφοντας όλες τις ημέρες μία εξαιρετικά καλή εμφάνιση, με υψηλούς χρόνους, διεκδίκησε θέσεις πρώτης δεκάδας, εκκινώντας τελικά από την 7η θέση στη σχάρα εκκίνησης, απευθείας στον τελικό του Σαββάτου, μετά από ακύρωση του ημιτελικού λόγω των δύσκολων καιρικών συνθηκών που υπήρχαν. Τελικά, μετά την εκκίνηση πραγματοποίησε μία έξοδο που του κόστισε μία υψηλότερη θέση ή και ενδεχομένως μία θέση στο βάθρο, τερματίζοντας μετά από έναν εξαιρετικό αγώνα με πολύ καλή οδήγηση, στην 23η θέση της γενικής κατάταξης από τις 33 συνολικά συμμετοχές.

Με την καρό σημαία να κυματίζει, δίνοντας τη λήξη του αγώνα στην τελευταία κατηγορία, DD2, τελείωσε και επισήμως το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, Rotax Max Challenge Grand Finals 2014, στη Βαλένθια της Ισπανίας, έχοντας αφήσει στη μνήμη μας ωραίες εικόνες, οδήγηση παγκοσμίου επιπέδου, ξεχωριστές εμπειρίες, στιγμές προσπάθειας, άγχους, απογοήτευσης αλλά παράλληλα και χαράς, καινούριες φιλίες, πνεύμα συνεργασίας και κυρίως, αφήσαμε το ελληνικό στίγμα και μάλιστα δυναμικά, σε μία εξαιρετική παγκόσμια διοργάνωση, που κάθε χρόνο φιλοξενεί 60 χώρες από όλο τον κόσμο.

Σχετικές ειδήσεις