ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Όλγα Κεφαλογιάννη: Καλά μηνύματα για την τουριστική κίνηση του 2014

Όλγα Κεφαλογιάννη: Καλά μηνύματα για την τουριστική κίνηση του 2014

«Η Ελλάδα είναι εδώ για να "ξανασυστηθεί" ως τουριστικός προορισμός όλης της χρονιάς και όχι μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες» τόνισε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στην κεντρική συνέντευξη Τύπου που έδωσε με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Έκθεσης Τουρισμού, που διεξάγεται αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.

Στην έκθεση συμμετέχουν δεκάδες τουριστικά περίπτερα, από πολλές περιφέρειες της χώρας, ενώ συνολικά υπολογίζονται σε πάνω από 5.000, οι εκθέτες από όλο τον κόσμο. Η Ελλάδα έχει περάσει μια δύσκολη περίοδο, αλλά σήμερα είναι σε θέση να ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον, επισήμανε παρουσιάζοντας τους στόχους της χώρας για την επόμενη χρονιά.

Μιλώντας λίγο αργότερα στο ΑΠΕ- ΜΠΕ η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε τα εξής:

«Πρώτα απ' όλα θέλω να σας πω ότι δουλεύουμε πλέον πάνω σε μια πολύ συγκεκριμένη στρατηγική. Το 2013 ήταν μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό και ο δικός μας σχεδιασμός είναι να χτίσουμε πάνω σε αυτή τη χρονιά. Έτσι, όχι μόνο το 2014 αλλά κάθε χρονιά να έχουμε αύξηση των τουριστών. Ήδη έχουμε πάρα πολύ καλά μηνύματα για το επόμενο έτος. Η τελική μας στρατηγική είναι να μπορέσουμε να κάνουμε την Ελλάδα έναν από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως».

Αναφορικά με τη στρατηγική που θα ακολουθήσει το υπουργείο τη νέα τουριστική χρονιά, σημείωσε:

«Θέλουμε να προωθήσουμε, να προβάλουμε περισσότερο όχι μόνο την Ελλάδα που ξέρει καλά ο κόσμος, δηλαδή την Ελλάδα για τους καλοκαιρινούς μήνες, για τις καλοκαιρινές διακοπές, τον ήλιο και τη θάλασσα, αλλά την Ελλάδα που είναι λιγότερο γνωστή. Καινούριοι προορισμοί που αναπτύσσονται και έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν πάρα πολύ ωραίες εμπειρίες στους επισκέπτες.

Παράλληλα μας ενδιαφέρει ο θεματικός τουρισμός. Πολιτιστικός τουρισμός, θρησκευτικός, ιατρικός, ιαματικός συνεδριακός τουρισμός και τόσα άλλα που μπορεί να προσφέρει η χώρα μας έτσι ώστε να μπορέσει να επεκτείνει και την τουριστική περίοδο. Προς την κατεύθυνση αυτή δουλεύουμε όχι μόνο για να προβάλουμε και να προωθήσουμε την χώρα αλλά κάνουμε πλέον και στοχευμένες ενέργειες με τους σημαντικούς παράγοντες της τουριστικής αγοράς. Στόχος μας είναι να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο».