ΕΛΛΑΔΑ

Εννέα στους δέκα Έλληνες είναι… όλη μέρα με το κινητό στο χέρι – «Σερφάρισμα» από 5 χρονών

Εννέα στους δέκα Έλληνες είναι… όλη μέρα με το κινητό στο χέρι – «Σερφάρισμα» από 5 χρονών
UNSPLASH.

Το 90% των Ελλήνων πολιτών είναι όλη μέρα με ένα κινητό στο χέρι, σύμφωνα με έρευνα.

Πλέον, το κινητό τηλέφωνο έχει μετατραπεί σε… προέκταση του χεριού μας και αναμφίβολα κάνει τη ζωή μας ευκολότερη.

Το 90% των Ελλήνων είναι όλη μέρα μ’ ένα κινητό στο χέρι στην κυριολεξία, σύμφωνα Focus on Tech Life Tips που αφουγκράζονται τη σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία από το 1995, με πρωτοβουλία της Focus Bari.

Αναλυτικά, η έρευνα διαπιστώνει τα ακόλουθα:

Η χρήση του διαδικτύου ανέρχεται στο 96% στο σύνολο του ελληνικού πληθυσμού, καθώς εντάσσεται στους χρήστες και η συντριπτική πλειοψηφία των μεγαλύτερων ηλικιών. Η σχέση με την τεχνολογία προβλέπεται αυξανόμενη, καθώς το μέλλον έρχεται από τα παιδιά.

Εννιά στα δέκα παιδιά (90%) ηλικίας 5 – 12 ετών είναι χρήστες του διαδικτύου. Στα παιδιά 10+ είναι καθολική η χρήση (97%). Ο μέσος χρόνος που αφιερώνουν τα παιδιά στο διαδίκτυο είναι 100 λεπτά/ημέρα.

Εννιά στους δέκα Έλληνες είναι «όλη μέρα μ’ ένα κινητό στο χέρι» στην κυριολεξία. Φανατικοί του mobile internet είναι οι Έλληνες, με το 92% να περιηγείται μέσω του κινητού και το 88% σε καθημερινή βάση.

Η ενεργοποίηση στα κοινωνικά δίκτυα από σχεδόν ίδια αναλογία προφανώς «πυροδοτεί» αυτή την εξέλιξη και παράλληλα ανεβαίνει συνεχώς –τώρα στο 69%– η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η πληθώρα των χρήσεων οδηγεί σχεδόν τρεις στους πέντε Έλληνες να δηλώνουν πως «η τεχνολογία βελτιώνει την ζωή μου», ενώ, το Chat GPT χρησιμοποιείται ήδη από έναν στους τέσσερις Έλληνες.

Σχεδόν επτά στους δέκα (69%) έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Οι άνθρωποι ηλικίας 25 – 34 ετών είναι οι μεγαλύτεροι υποστηρικτές του ηλεκτρονικού εμπορίου, αφού το 87% έχει κάνει τουλάχιστον μία διαδικτυακή αγορά εντός του 6μήνου. Σε αντίθεση με τους χρήστες μεγαλύτερης ηλικίας 65+ οι οποίοι δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι, καθώς μόλις το 37% έχει πραγματοποιήσει αγορές μέσω διαδικτύου.