Λαχτάρα με συρμό του Μετρό - Έβγαιναν καπνοί από βαγόνι
Ο συρμός εκκενώθηκε άμεσα και τέθηκε εκτός κυκλοφορίας
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 30 Δεκεμβρίου σε συρμό του Μετρό καθώς από το βαγόνι ξαφνικά ξεκίνησαν να βγαίνουν καπνοί.
Το περιστατικό σημειώθηκε στον σταθμό Μοσχάτο, στις 15:20 το μεσημέρι, με αποτέλεσμα ο συρμός να εκκενωθεί και να τεθεί εκτός κυκλοφορίας.
Μάλιστα, ο συρμός υποβάλλεται σε τεχνικό έλεγχο στην επισκευαστική βάση, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει διαπιστωθεί τεχνική βλάβη.
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT
Οι επιστήμονες προβλέπουν πώς θα τελειώσει ο κόσμος – Και δεν θα ευθύνεται ο Ήλιος
08:18
∙
WHAT THE FACT