Χωρίς προβλήματα η κυκλοφορία στην Ε.Ο. Καλαμάτας – Σπάρτης
Δεν είναι πλέον απαραίτητες οι αντιολισθητικές αλυσίδες.
Νωρίτερα την Τετάρτη (04/02/2015) όσα οχήματα κινούνταν από το 28ο έως το 42ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Καλαμάτας – Σπάρτης έπρεπε να φέρουν αντιολισθητικές αλυσίδες, λόγω χιονόπτωσης και παγετού.
Διαβάστε επίσης
Σχόλια
Trending
Ροή Ειδήσεων
Δημοφιλή
08:54
∙
ANNOUNCEMENTS
Θραύσματα και μέλλοντα: σύγχρονες συναντήσεις με την Κλασική Αρχαιολογία
08:18
∙
WHAT THE FACT