Βρετανία: Η βόλτα στην παραλία «έκρυβε» 8 ίχνη δεινοσαύρων

mirror

Η παλίρροια και οι έντονες βροχοπτώσεις, έκαναν ορατούς τους βράχους που έκρυβε η θάλασσα και αποκάλυψε τα ίχνη των δεινοσαύρων

Μία συνηθισμένη οικογενειακή βόλτα στην παραλία στο Bexhill του Ανατολικού Σάσεξ, εξελίχθηκε σε μία απίστευτη ανακάλυψη, 8 ίχνη δεινοσαύρων.

Μία 39χρονη μητέρα και τα δύο παιδιά της, βρίσκονταν στην παραλία για να δουν το ηλιοβασίλεμα όταν «έκπληκτοι» βρήκαν συνολικά οκτώ ίχνη δεινοσαύρων, τα οποία εμφανίστηκαν λόγω της παλίρροιας και των έντονων βροχοπτώσεων - πράγμα που σήμαινε ότι οι βράχοι κάτω από την άμμο είχαν γίνει ξαφνικά ορατοί.

Η οικογένεια τράβηξε βίντεο τα οποία και ανέβασε στο YouTube. Η παραλιακή περιοχή από το Bexhill έως το Fairlight είναι γνωστή για τα ανάλογα ευρήματα. Το 2018, περισσότερα από 85 ίχνη από την Κρητιδική περίοδο, αποτελούμενα από τουλάχιστον επτά διαφορετικά είδη και περιλαμβανομένης της λεπτομέρειας του δέρματος και των φολίδων, αποκαλύφθηκαν από βράχους μεταξύ Hastings και Fairlight.

Ένα απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στην παραλία Bexhill πριν από σχεδόν 20 χρόνια επιβεβαιώθηκε το 2016 ως εγκέφαλος δεινοσαύρου. Οι βράχοι στους οποίους βρίσκεται το Bexhill είναι περίπου 140 εκατομμυρίων ετών και περιέχουν τα υπολείμματα των δεινοσαύρων που περιφέρονταν στο τότε περιβάλλον του γλυκού νερού. Με τα χρόνια έχουν βρεθεί απολιθώματα πολλών ειδών δεινοσαύρων, συμπεριλαμβανομένων των Iguanodon, Megalosaurus, Baryonyx, Polacanthus και το δόντι ενός ζώου τύπου Velociraptor, πολλά από τα οποία εκτίθενται στο Μουσείο Bexhill.

Η Κρητιδική είναι μια γεωλογική περίοδος που διήρκεσε από περίπου 145 έως 66 εκατομμύρια χρόνια πριν.